סופה לנדבר ואלי נכט הצהירו על תמיכתם בליברמן

האם מדובר ב"שיבה הביתה" אל הבית הפוליטי או במהלך אסטרטגי התקף לבחירות אלו בלבד?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר המועצה וסגן ראש העיר המתעתד אלי נכט, בישר לפני שעה קלה, כי בבחירות יסייע להצלחתו של לאביגדור ליברמן ולמפלגת ישראל ביתנו. כזכור בבחירות המוניציפליות נשלחו לא מעט עקיצות כלפי ליברמן מצידו של נכט, כאשר אביגדור ליברמן החליט לתמוך בשמעון כצנלסון בעיר, והם בפועל התמודדו על משבצת אחת של תמיכת הדוברי רוסית. האם מדובר בשיתוף פעולה עתידי בין נכט וכצנלסון, לא ברור, אם כי יועצו של נכט בבחירות מוניציפליות, סניה ולדברג, משמש היום יועצו של ליברמן ויש לשאר שהיה בין הגורמים ל"סולחה" בין האישים.

אלי נכט העלה היום פוסט שזה לשונו :

אני כתמיד פועל על פי צו מצפוני וצו השעה. כרגע צו השעה מבחינתי ומבחינת התנועה שלי, היא לסייע לאביגדור ליברמן ולדרך של ישראל ביתנו, אשר מדברת על דרך אידיאולוגית, על עקרונות ברורים ואחדות העם, ולא ׳עושק העם׳. אני מאמין, שהמרכיב של ישראל ביתנו היום בכנסת ישראל ובממשלה, יצליח להחזיר קצת שפיות לסדר העדיפויות הלאומיים שלנו ולנווט את הספינה למקום בו נמצא רוב הציבור בישראל, ולא למקומות קיצון.
זו הסיבה למה כימני חילוני, אצביע בבחירות הקרובות לישראל ביתנו, ואבקש מכל חבריי ותומכיי לעשות כן.

 

4 Софа Ландвер Google Chrome 2019 08 05 17.40.56

צילום: י. אויריק (מתוך רשתות החברתיות של סופה לנדבר)

מן הצד השני, שרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר, אשר נפגשה לפני מספר שבועות עם ראש הממשלה, ולפי הספקולציות קיבלה מספר הצעות בתמורה לתמיכה בליכוד, הפתיעה רבים, כאשר הופיעה בכנס חשיפת הרשימה של ישראל ביתינו. לנדבר התקבלה בצורה חמה ביותר ואף הושבה בשורה הראשונה של הנוכחים, מקום השמור לבכירי המפלגה ואורחי הכבוד. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן