באשדוד תורגלה נפילת טיל על בנין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות אווירת החופש והקיץ, התכנסו הבוקר כוחות הביטחון העירוניים, המשטרה, מד״א וכיבוי אש עם צמרת פיקוד העורף, להצגת תכלית של ״מטה משימתי בחירום״ על ידי צוותי מנהלות הרובעים.
אשדוד הציגה בהצלחה רבה מודל ארצי ראשון מסוגו להתמודדות של רשות מקומיות עם אירועי נפילת טילים.

IMG 8893

IMG 8811

מיצב המדמה שכונה נבנה למטרה זאת וכולל אמצעים ויזואלים רבים בהם גם שחקנים שיתפקדו כאזרחים שבסביבת מגוריהם נפל טיל . כלל כוחות הביטחון ביחד עם עיריית אשדוד ייקחו חלק בתרגיל הגדול והייחודי.

 

IMG 8800

לאחר שבועות רבים של הערכות,עיריית אשדוד תציג מחר תרגיל המדמה נפילת טיל במתחם בניינים בעיר במטרה לתרגל את מודל ההפעלה בחירום זה המכנס את כל הגורמים במענה לאוכלוסיה בזירת נפילה.

באמצעות מסכי וידיאו גדולים ומיצבים שהופקו לצורך נבנה מעיין מתחם בניינים.התרגיל ייחל כשגרה ,אנשים מסתובבים ברחוב ולפתע אזעקה ,נפילת טיל,פצועים ,נזקים שנגרמו כתוצאה מהנפילה , תושבים/אזרחים פגועי חרדה ועוד .

תרגיל ביטחוני ששונה מכלל התרגילים שנעשו עד בכלל הרשויות במדינת ישראל . מדוע הוא שונה ומה מיוחד ?

בניית מעיין סימולטור
עיריית אשדוד נערכת כל השנה למצבי חירום , תרגולות מתבצעות מידי כמה חודשים במטרה לשמור על כוננות גבוה, להפיק לקחים בכדי שבזמן אמת כלל המערכות והאגפים יעבדו בסינכרון מלא וייתנו מענה מהיר ומקצועי לאירוע .

מחר ובמיוחד לקראת התרגיל,מנהל התפעול ביצע מהלך גדול יותר ושונה,הוקם מייצב המדמה שכונה באשדוד. נבנה תסריט, במאי -גרום הרוש בנה ביחד עם צוותי החירום של מנהל התפעול תסריט, ביצעו עריה של סרטונים מאירועים שהיו במציאות,שחקנים יידמו את התושבים וכלל הרשויות יתרגלו את הטיפול בזירה .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן