"יובלים אשדוד" – מובילים בשירות מצטיין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"יובלים אשדוד" זוכה להכרה נוספת ברמת השירות הגבוהה לתושבים. התאגיד כלל אינו מופיע בדוח השני של נציב תלונות הציבור שפורסם לאחרונה . המשמעות- אף לא תלונה אחת הוגשה כנגד התאגיד בשנת הדוח 2018 . מדובר במקרה נדיר, היות וגופים ציבוריים רבים, בהם תאגידי מים מופיעים בדוח כמושאי בקורת אשר תושבים פנו לנציב לבדיקה ועריכת בירורים על השירותים אותם הם מספקים. נתון זה הינו תוצר של ההשקעה הרבה של הנהלת התאגיד בתחום השירות אשר חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי, יעיל ואמין ללא פשרות וכן בעובדי שירות הלקוחות המקצועיים של התאגיד אשר מספקים שירות מיטבי לתושבי אשדוד.
מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס ציין: "יובלים אשדוד" מוביל את תחום השירות בקרב תאגידי מים בישראל במבט קדימה בראייה אסטרטגית – עתידית ומקדמת שירותים חדשניים וזאת בכדי להמשיך ולהעניק לתושבי העיר שירותים חדישים ומתקדמים, ברמה גבוהה של יעילות, מקצוענות וזמינות". בהקשר לכך יש לציין כי לאחרונה השיק התאגיד אתר אינטרנט חדיש, מתקדם ושירותי, אשר מאפשר לתושבים לקבל מגוון שירותים און ליין. בנוסף בקרוב יחל התאגיד בתכנית רב שנתית להתקנת מדי מים לקריאה מרחוק (קר"מ) באמצעות חיישנים אלחוטיים המבוססים על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת מאד אשר ישדרו און ליין את נתוני הצריכה, ובכך יאפשרו מדידה מדויקת, איתור מהיר של תקלות במערכת, וצמצום פחת המים. כמו כן השיק התאגיד חשבון דיגיטלי המאפשר מתן מידע פרטני לכל צרכן, באופן ברור, נהיר ומתקדם. יו"ר דירקטוריון התאגיד עו"ד יאיר לחן," תאגיד "יובלים אשדוד מוביל במכלול התחומים הנוגעים לפעילותו. אנו לא שוקטים על השמרים ומוסיפים כל העת להתחדש ולהתקדם- בכדי שתושבי אשדוד ימשיכו לקבל את השירותים הטובים בישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן