קמפיין הבחירות שהכעיס את האשדודים: "ממש לא מצחיק"

תושבים רבים שבילו בחופי הים גילו לתדהמתם שקיבלו דוח. רק אחר הכעס והעצבנים התברר שמדובר בקמפיין בחירות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושבים מאשדוד, שהגיעו אתמול (שבת) לחופי הרחצה בעיר והופתעו לגלות שקיבלו דוחות, גילו כי מדובר בקמפיין בחירות, שעורר כעס בקרב רבים מהם.

אתמול הוצדמו לשמשות הרכבים שחנו בחופי אשדוד דוחות פיקטיביים, לפיהם הרכב נסע בשבת ועבר על סעיף 132.2 על פי מדינת חוקי ההלכה. הצצה נוספת גילתה כי מדובר בפלייאר מטעם "ישראל ביתנו", לקראת הבחירות לכנסת ה-22 שיתקיימו בעוד כחודש וחצי.

WhatsApp Image 2019 08 04 at 8.27.41 AM

"זה ממש לא היה מצחיק", אומר מני אליהו תושב אשדוד, "הגעתי לרכב אחרי כמה שעות שבהן בילינו בים, ונדהמתי לראות דוח על סך 100 שקל על השמשה למרות שחנינו כחוק. רק אחרי שראינו שהדוחות  חולקו לכל הרכבים מסביב ואחרי שקראנו במה מדובר הבנו שזה קמפיין בחירות. אנחנו אנשים מבוגרים, שומרי חוק וזה היה לא נעים בכלל".

תושבת נוספת סיפרה לכתבינו כי "הייתי בטוחה שחולקו דוחות ושהעירייה עשתה על כולנו קופה, אבל אז הבנתי שמדובר במקפיין בחירות.  אני לא מבינה איך מישהו אישר את זה, איך אף אחד לא חשב מה זה מה זה לצאת מהחוף, אחרי בילוי, ולגלות הפתעה כזו על שמשת הרכב".

 

דובר ישראל ביתינו, מסר בתגובה: "אנחנו בישראל ביתנו בעד המסורת היהודית ונגד כפייה דתית. אנו דוגלים בחיה ותן לחיות. הפלאיירים שחולקו בכל רחבי הארץ על ידי צעירי ישראל ביתנו, נועדו להמחיש כיצד עלולה להיראות מדינת הלכה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן