הזוגיות החדשה של סופה לנדבר עם ד"ר רייפמן

תכירו את ד"ר מרק רייפמן בן הזוג החדש של שרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר שהתלאמנה מבעלה אוסקר זל לו הייתה נשואה 30 שנה

צילום: משה רייפמן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שרת העלייה והקליטה חושפת את הזוגיות שממלאת את חייה אחרי טראומת העבר: מות בעלה אוסקר, לו הייתה נשואה 30 שנה

במקביל לחרושת שמועות על פרק ב' פוליטי סופה לנדבר פותחת צהר נעול לרוב על פרק אישי חדש בחייה של השרה לשעבר, לנדבר, זה מכבר עברה תחת קורת גג אחת עם בן זוגה, מרק רייפמן. לנדבר התאלמנה לפני כתשע שנים מבעלה אוסקר, שלו הייתה נשואה 30 שנה. בגילוי לב סופה מדברת על פרק ב' שיצרה.

75375335864

לנדבר מודה שכניסה לזוגיות חדשה לא הייתה פשוטה לה. "כל אחד מאיתנו עבר כבר ניסיון בחייו. אנחנו מאוד מנסים להצניע את הזוגיות שלנו, אבל בסופו של דבר מרק ואני מצאנו את המסגרת הנכונה", היא מחייכת. "עברנו לגור יחד. הוא רצה שאעבור לראשון לציון, לבית שלו, אבל אני לא יכולתי להיפרד מאשדוד וכך היה, והוא נוסע כל יום לקליניקה בראשון”.

כיום, כאמור, היא נמצאת בפרק ב', עם מרק רייפמן, אלמן ואב לשניים מראשון לציון. הוא עלה ארצה מהעיר לבוב באוקראינה ב–1975, והשניים עברו לגור יחד באשדוד. "גם מרק כמו אוסיק, בעלי המנוח, הוא רופא שיניים, הוא גם אדם מוצלח".

איפה היה הדייט הראשון שלכם?

"הלכנו למסעדה. שאלתי אותו: 'איך אכיר אותך?'. הוא אמר: 'אחזיק את עיתון איסקרה' (עיתון של רוסים סוציאליסטים במערב אירופה בתחילת המאה ה-20). למרק חוש הומור ייחודי לו. הוא הדפיס עיתון עם תמונה של לנין, ובאמת החזיק אותו".

…עלי חנות ״אצל מישל״ הוותיקים, האחים אילן ושמעון בן זקרי והבן אוריאל, הגיעו השבוע לצפות בתערוכה של חברת ״ארקוסטיל״, שם פגשו את השף טוב אביב. פריחה שמעה שקולקציית הכלים לכבוד ראש השנה, אוטוטו תנחת בחנות ופריחה כבר בכוננות

8658455537634

פריחה תפסה בעדשת המצלמה שלה את מנהל מתחם תחנת דלק ״גל״, משה טטרושווילי, בכמה רגעים של נחת עם הנכדה שלו, מיאל בת שנתיים וחצי (כן, כן מה שאתם קוראים, הוא כבר סבא!) . פריחה חושבת שאין כמו להיות סבא צעיר

IMG 20190626 WA0066

קולולולולו אצל בני הזוג קובי ומתן, שהחליפו טבעות נישואין ונשבעו לעולמים, בסוף השבוע בחתונה מפוארת באולמי ״גאיה״. מאות האורחים, שהגיעו מתחום הנדל״ן, שכן אימו של קובי היא אשת הנדל״ן המוכרת ננה ואביו מיקי, מוכר בתחום המוניות.

21055526

במהלך השבוע האחרון, הגיעה עו"ד טלי ורד קינן לאולפני הצילום ומשרד הפרסום – מדיה פלאש באשקלון יחד עם איש היח"צ שלה רועי צאיג. טלי יצאה מרוצה ואת התוצאה ניתן לראות בעמוד הפייסבוק שלה, שם קיבלה המון פרגונים.

105448565

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן