שובל לניצחון

מ.ס אשדוד פתחה את העונה באופן רשמי, עם ניצחון מרשים בתוצאה 2-3 על הפועל ת"א, במסגרת גביע הטוטו. גוזלן עם צמד ואזולאי בפנדל, הפכו פיגור של שני שערים מהמחצית הראשונה. בשבת גביע הטוטו ממשיך: מ.ס נגד רעננה. אוואט: "לא מסתנוורים מניצחוו כזה או אחר״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שלישי השבוע שיחקה מ.ס משחק רשמי ראשון העונה, במסגרת גביע הטוטו. היריבה הייתה הפועל ת"א שהגיעה לאיצטדיון הי"א מלווה ב-500 אוהדים אדומים. מ.ס מצדה לוותה ב-200 אוהדים, שגם זה היה נתון מפתיע לאור המספרים המצומצמים בעונה שחלפה. מבחינה מקצועית, אשדוד סיפקה מחצית שנייה טובה והצליחה לחזור מפיגור של שני שערים לניצחון. מבחינה אדמרניסטיבית הצוות הניהולי של מ.ס חווה מבוכה, כאשר סמוך למשחק נודע כי רשיון העסק של איצטדיון הי'א יפוג למחרת המשחק. באשדוד הזמינו נציגים של משרד הכלכלה שהיו אמורים להגיע לקראת סוף השבוע. בינתיים, הודיעו בקבוצה כי את משחק הבית הקרוב בגביע הטוטו, נגד הפועל רעננה, תארח הקבוצה באיצטדיון באשקלון. מישהו אמר פארסה?

אשדוד פתחה עם הבלם הקמרוני הנבחן ג'רום גיהוטה שלא הותיר רושם טוב ונראה חלוד מאוד. למעשה, כל חוליית ההגנה של מ.ס לא תפקדה במחצית הראשונה. בדקה התשיעית האורחת עלתה ליתרון, כאשר דחיקה מקרוב של הקשר רז כהן העלתה אותה ל-1-0. לאחר השער אשדוד ניסתה להגיב אך סבלה מחוסר חדות בהתקפה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הפועל הכפילה את היתרון, מנגיחה מצויינת של החלוץ פרנסיס קיירמה, שנבחן בקבוצה של המאמן ניסו אביטן.

במחצית השנייה מ.ס נראיתה הרבה יותר טוב, תודות לכניסתם של שובל גוזלן ויעקב בריהון. בדקה ה-74 הגיע השער המצמק. הקשר פיראס אבו עקל, שהגיע מהפועל איכסל, נכנס כמחליף והיה מצוין, איתר את שובל גוזלן ברחבה והאחרון הראה טעימה מיכולת כיבוש השערים שלו והרשית פנימה מול אריק ינקו, שוער הפועל. אשדוד המשיכה ללחוץ ובדקה ה-84 זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים, כאשר מגן הפועל, מרווין פרנסמן תפס את גוזלן ברחבה. שופט המשחק אוהד אסולין קיבל איתות מהשופט הרביעי, שלום בן אברהם והצביע על הנקודה הלבנה. מאמן הפועל ניסו אביטן התלונן על השריקה והורחק. גם המכשיל פרנסמן, ראה כרטיס אדום והורחק. שלומי אזולאי ניגש לבעוט את הפנדל וקבע שוויון 2-2. בתוספת הזמן אשדוד זכתה בקרן, אליה הגיע גוזלן שבנגיעה חכמה הכניע שוב את ינקו. בסיום, 3-2 לאשדוד ובכורה חלומית לגוזלן שמשלים צמד.

רוני אוואט אמר בסיום: "שמח שעשינו את המהפך. מקווה שזה ייתן לנו תחושה טובה. מרוצה. יש לנו הרבה חבר'ה צעירים טובים. שובל גוזלן יודע את העבודה. העובדה שנכנס כמחליף, גרמה לו לראות את הדברים בצורה טובה יותר. זה משחק ראשון. יש לנו חוסרים שצריך להשלים. יש דרך ארוכה והרבה עבודה. לא מסתנוורים מניצחון כזה או אחר. יש עוד דברים לשפר ונעשה את זה לאט לאט."

גיבור המשחק, שובל גוזלן הוסיף: "למדתי בקריירה היחסית קצרה שלי שלא צריך לחשוב יותר מדי רחוק. שלב, שלב. מטרה, מטרה. יש לי פה בית חם. יש לנו עוד דברים לשפר."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן