מעבר אדיר

עכשיו זה רשמי: אדיר כהן שחקנה של הפועל אשדוד בעונה החולפת, חתם בסגנית אלופת שווייץ ׳וינטרטור׳. כהן: "מעבר מאוד משמעותי עבורי"

צילום: הדר ואן קולא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אדיר כהן, מקשר נבחרת ישראל ואלופת המדינה הפועל אשדוד חתם השבוע רשמית בקבוצת וינטרטור מהליגה השוויצרית. המקשר האשדודי בן ה-20, שמסיים את שירותו הצבאי בקרוב, חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות סגנית אלופת שווייץ בכדוריד. כהן, שהיה בורג משמעותי באליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד, יהיה הליגיונר השישי שמנפק הכדוריד הישראלי (דן מוסינדי, השוער דן טפר, רם טורקניץ, יונתן דייב ויואב למברוזו). הציפייה היא שכהן הצעיר יעשה את קפיצת המדרגה לליגה בכירה יותר, בדיוק כפי ששחקן מכבי ראשל"צ הותיק, חן פומרנץ עשה זאת בעבר. בתחילת דרכו פומרנץ חתם בגראסהופרס מהליגה השוויצרית והתקדם עד ל'בונדס ליג' הגרמנית, שנחשבת לליגה הטובה באירופה.

קבוצת וינטרטור קשורה לעיר אשדוד בשני אופנים. ראשית, אביו של אדיר, הפיבוט האגדי שלום כהן שיחק מול קבוצה זו במדי הפועל ראשל"צ בשנת 1994, במסגרת גביע אירופה לאלופות. שנית, מאמן קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, משה אוחיון שיחק שתי עונות בוינטרטור ואף שימש כקפטן הקבוצה.

אדיר הגיב על המעבר באתר איגוד הכדוריד: "זה מעבר משמעותי עבורי, למועדון אירופי מאוד מכובד ומליגה טובה מאוד, כך שזה ללא ספק קפיצת מדרגה והתקדמות מאוד גדולה בקריירה. אני מגשים חלום עם המעבר לליגה אירופית וזה כמובן מרגש. אני מתכוון לעבוד קשה, להשלים פערים ולעשות את ההתקדמות שמצפים ממני. אני לא נכנס להשוואות, אבל הדרך שעשה חן פומרנץ, כשהגיע בתחילת הקריירה לשווייץ ומשם עבר ל'בונדס ליג' הגרמנית, שזה ה'טופ' של אירופה, מהווה עבורי מודל להשראה."

לגבי הפרידה מאשדוד אמר: " אשדוד זה הבית שלי, וזו הזדמנות להודות לכל האנשים היקרים שפעילים במועדון. גדלתי בהפועל אשדוד, ותמיד זה היה מקום חם עבורי. אני רק יכול להודות על הזכות שהייתה לי להיות שותף לעונה היסטורית, שלא תישכח לעולם. אני מאחל הצלחה רבה לקבוצה, ומאמין שהתואר שזכינו בו בעונה החולפת הוא לא האחרון שיגיע לאשדוד, ואני כמובן אעקוב ואחזיק אצבעות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן