חודש וחצי לפני הבחירות: פתיחת מטה 'כחול לבן' באשדוד

השבוע נפתח מטה ׳כחול לבן׳ באשדוד עליו אחראית אורית פרקש-הכהן, ילידת אשדוד, ומי שיעמוד בראשו הוא דוד אסייג, מבעלי פוטו ׳דוד אסייג׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברי מטה 'כחול לבן' באשדוד פתחו השבוע את מטה המפלגה בעיר אשדוד. את פתיחת המטה הובילה ח"כ אורית פרקש הכהן, שהייתה בעבר תושבת אשדוד, מונתה כאחראית על העיר אשדוד במהלך קמפיין הבחירות של 'כחול לבן'. עוד הגיעו אל הפתיחה החגיגית ח"כ מיכאל ביטון וראש המטה באשדוד, דוד אסייג.

חה״כ אורית פרקש הכהן: "פתחנו הערב את המטה המחודש של כחול לבן באשדוד, והתקנו בו מזוזה. אשדוד העיר בה גדלתי היא מבחינתי מקור לגאווה ותבנית ילדותי בעיר היפה הזו. ההזדמנות להוביל את המטה באשדוד יחד עם פעילים רבים וטובים של כחול לבן ובראשם דוד אסייג היא סגירת מעגל וזכות. באנו לעבוד קשה בשביל מנהיגות חדשה ששמה את ישראל לפני הכל!!! אנחנו מזמינים את כולם להצטרף אלינו."

חה״כ מיכאל ביטון: "היום אנחנו קובעים מזוזה להצלחה וברכה במטה אשדוד, יש לנו עבודה רבה עד שנחגוג כאן את הניצחון. מודה לכם הפעילים שיצאתם מהבית והגעתם למטה נחושים כדי לנצח. אשדוד חשובה לנו, אשדוד זה עם ישראל. הבאנו תוצאה טובה ואפשר גם יותר. רוצה לאחל לדודו אסייג ראש המטה שלנו באשדוד הצלחה ולכל הפעילים. אתם הלב והנשמה של כחול לבן."

ראש מטה אשדוד, דוד אסייג הוסיף" :פתיחת המטה וקביעת המזוזה מסמנת עבורי דרך להקים מטה כחול לבן פעיל באשדוד לשנים הבאות . מטה אשר יתן מענה ודלת פתוחה לתושבי העיר מול חברי הכנסת בכל תחומי החיים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן