קיבל בדואר מכתב שמיועד לסדאם חוסיין: "שסדאם חוסיין ישלם את הדו”ח"

הזוי. הפעיל החברתי ומעצב השיער שמוליק דואק קיבל מכתב לתשלום דו"ח תנועה, מאחר והוא לא חייב כסף בדק את פרטי המכתב והופתע לגלות כי הדו"ח אומנם נשלח לכתובתו אבל מיועד ל…. סדאם חוסיין.”מישהו פה התבלבל" הוא מספר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בדיוק ביום הולדתו קיבל מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק מכתב מרשות האכיפה והגבייה מכתב, ובו דרישה לשלם חוב בגין דו"ח תנועה. המכתב הגיע אליו לדירה שבבעלותו ככבר 26 שנה ובו פועלת המספרה החברתית שלו ברחוב יוספטל ברובע ב'. דואק הופתע לקבל דו"ח תנועה מאחר ולא זכר כי הוא חייב כסף ובדק את פרטי המכתב. לתדהמתו, השם שהתנוסס על המכתב הוא סדאם חוסיין ."במכתב נדרשתי לשלם עבור חוב דו"ח ישן בסך 250 שקלים, וריבית פיגורים ובסך הכל לשלם תוך חודש 375 שקלים. מאחר ולא היה זכור לי שאני חייב כסף לאף אחד, קראתי שוב את הפרטים. הכתובת הייתה נכונה, אבל שאר הפרטים לא שלי. לא תעודת הזהות ולא פרטי הרכב. בטח לא השם סדאם חוסיין" הוא מספר.

דואק, מיהר והתקשר לטלפון של המרכז לגביית הקנסות והסביר לנציגת השירות שהוא ממש לא סדאם חוסין, השליט העיראקי ומדובר בחוב שאינו שלו. היא אמרה שמדובר בטעות לא שלהם שהיא רק גובה חובות והציעה לו לשלוח מכתב לתיבת הדואר של המרכז לאכיפה. "השיחה הייתה מצחיקה והסברתי לה שאין לי קשר לסדאם חוסיין, וכי מלבד הכתובת של הדירה בבעלותי כל הפרטים לא שלי. אני בדירה כבר 26 שנה ומעולם לא התגורר כאן אף אחד, בטח לא בשם סדאם חוסיין”, אמר דואק.

בשיחה המוקלטת שערך דואק עם נציגת המרכז הוא אומר לה: "קוראים לי שמוליק דואק וקיבלתי מכתב דרישה לתשלום חוב עם השם ההזוי סדאם חוסיין”. הנציגה שואלת אותו אם הרכב שייך לו? ודואק אומר לה שחוץ מהכתובת שאר הפרטים לא שייכים לו. והיא עונה לו ואומרת ״אנחנו לא מתעסקים בדוחות, אנחנו בסך הכל גובים את התשלום”.

3652518512

למחרת סיפרתי לדוורית שמחלקת דואר אצלנו על המכתב והיא אמרה לי 'מה עוד מכתב?' מסתבר שכבר שלחו לי מכתב ומאחר שהיא יודעת שלא קוראים לי סדאם היא החזירה את המכתב שנשלח אלי שוב”.

מרשות האכיפה והגביה נמסר בתקשורת "שהנתונים התקבלו ממרשם האוכלוסין ויש לפנות לשם".

מרשות האוכלוסין במשרד הפנים נמסר "שמספר תעודת הזהות הוא של מבקש מקלט בשם סדאם חוסיין ולא ברור כיצד המכתב נשלח לכתובת המדוברת, אולם ברור שהמכתב לא היה מיועד אליו".

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן