המפתח לשירות מקצועי ואדיב

לפני מספר ימים קריאה של תושבת העיר על המפתח שנזרק לפח, כן זה קורה לרבים מאיתנו, אך למאמצים כאלה לעזור מצד העירייה תושבת אשדוד בטוח לא ציפתה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני מספר ימים קריאה של תושבת העיר על המפתח שנזרק לפח, כן זה קורה לרבים מאיתנו . במקרה מדובר על פח אשפה ענק וחיפוש מפתח בתוך מיכל ענק הינו בדיוק חיפוש מחט בערימה של שחט. תושבת אשדוד, אשר נפעמה מהשירות של רפי גלנטי ממחלקת שירותי אשפה אשר במשך מספר ימים חיפש לעומק, פתח שקיות והיה ממשיך בחיפוש במידה והתושבת לא הייתה עוצרת אותו מהמשך החיפוש.
לאחר השירות שלחה תושבת העיר מכתב תודה לראש מנהל תפעול מר שלמה רוטנברג

"אומנם המפתחות בסוף לא נמצאו, אבל בזכות המקרה הזה נוכחתי לדעת שאכן קיימים אנשים טובים בעולם הפועלים מתוך רצון אמיתי לסייע לאחר בלי שום אינטרס אישי ומתוך שליחות אמיתית! אין לי מילים להודות לאיש היקר הזה ,רפי גלנטי, שפעל בסבלנות אמפתיות באדיבות שאין לתאר מהשיחה הראשונה ועד סוף התהליך כולו. האיש הזה פשוט נכס לציבור ולעירייה!"

WhatsApp Image 2019 07 31 at 12.47.58 PM

להלן מכתב התודה שנשלח:
שמי (השם שמור במחלקה ) והיני תושבת העיר אשדוד המתגוררת במגדלי K. לפני מספר ימים השלכתי בטעות צרור מפתחות לפיר האשפה בבניין מגוריי. כשירדתי למיכל האשפה הבנתי שלא ניתן לחץ את המפתחות בעצמי מאחר וקיים מדחס חשמלי במיכל. כעבור יום החלטתי שלא אשלים עם המצב עד שלא אמצה את כל האופציות לחילוץ המפתחות ופניתי למחלקת אשפה. ענתה לי בחורה מקסימה והפנתה אותי לרפי המפקח.כשחייגתי לרפי, ענה לי בחור סבלני, נעים הליכות ופשוט מקסים שאין לתאר! הוא הסביר לי על תהליך פינוי האשפה ועל כך שזה תהליך לא פשוט אם ארצה בכל זאת לנסות ולחלץ את המפתחות. לאחר שהבנתי את כל הקשיים הכרוכים בתהליך, התעקשתי לא לוותר וללכת על זה. רפי מיד פנה לגורמים הרלוונטים וחזר אלי.תיאמנו שיום למחרת כשמגיע המשאית לאיסוף המיכל, אסע אחריו ובמקום ירוקנו את המיכל ואז נוכל לחפש את המפתחות שנמצאו בשקית קטנה לבנה. למחרת רפי עמד איתי בקשר רציף ואף ליווה אותי לאתר פינוי האשפה ועשה את כל מה שביכולתו לעזור לי בצד הטוב ביותר!!! כעבור חצי שעה של חיפושים סיזיפים ( וריחניים בלשון המעטה) בשקיות הזבל, החלטתי שמספיק. ויתרתי….
אומנם המפתחות בסוף לא נמצאו, אבל בזכות המקרה הזה נוכחתי לדעת שאכן קיימים אנשים טובים בעולם הפועלים מתוך רצון אמיתי לסייע לאחר בלי שום אינטרס אישי ומתוך שליחות אמיתית! אין לי מילים להודות לאיש היקר הזה ,רפי גלנטי, שפעל בסבלנות אמפתיות באדיבות שאין לתאר מהשיחה הראשונה ועד סוף התהליך כולו. האיש הזה פשוט נכס לציבור ולעירייה!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן