שבתרבות – בקרוב גם באשדוד?

לאחרונה הגישה חברת מועצת העיר אשדוד לינה קרצמן, הצעה לסדר הנוגעת לאירועי תרבות ביום השבת. במסגרת "שבתרבות" מתארחים אישים מרכזיים בנושאי פוליטיקה, אקטואליה, בריאות ותרבות בשילוב תוכנית אומנותיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחד הנושאים החשובים בקיומה של כל עיר הוא נושא התרבות עבור כלל הציבור, קרי לא רק ביום חול אלא גם בשבת. לאחרונה הגישה חברת מועצת העיר אשדוד מטעם סיעת "אשדוד תנצח", לינה קרצמן, הצעה לסדר הנוגעת לאירועי תרבות ביום השבת. במסגרת "שבתרבות" מתארחים אישים מרכזיים בנושאי פוליטיקה, אקטואליה, בריאות ותרבות בשילוב תוכנית אומנותיות. מדובר בחוויה מהנה לבילוי בימי שבת בשעות הבוקר או הצהריים המאפשרת ,בין היתר, יצירת קשר בין השלטון המקומי לשלטון המרכזי ויצירת שיח בין הציבור לפוליטיקה.

גאנט לאישור שרית 250619 Google Slides Google Chrome 2019 07 31 13.46.42

אירועי "שבתרבות" מתקיימים בשלל מקומות ברחבי הארץ: תל אביב, רמת גן, נס ציונה, באר שבע, נתניה, רחובות וישובים נוספים – ואליהם מגיעים מאות אנשים, המשמעות היא כי יש צמא של הציבור לדיונים בעלי תכנים חברתיים ותרבותיים המעמיקים את השיח הציבורי מעבר לטוקבקים ברשתות החברתיות ובמדיה. יותר מכך, אירועי "שבתרבות" מתקיימים במבני ציבור סגורים, בהיכל התרבות או במתנ"סים, ובאופן זה אין הדבר פוגע בשומרי השבת. קרצמן, ביקשה בהצעתה להורות לחברה הממונה על המרכזים הקהילתיים בעיר לקיים אירוע שבתרבות במבנה ציבורי באשדוד תוך 30 ימים ממועד קבלת ההחלטה במועצת העיר.

לטענת יו"ר קואליציה חבר המועצה אלי לחמני, מדובר במוקד משיכה ופעילות תרבותית הנחוצה בעיר כאשר ההשקעה הכלכלית של הרשות המקומית הינה מזערית ומשתלמת. 

חבר המועצה אלי נכט: "רעיון של שבתות תרבות הוא מבורך, ואנחנו בפועל כבר מיישמים אותך במתנ"ס דיונה כבר כחצי שנה, כאשר המפגש האחרון היה עם סופר וידוענית דינה רובינה" מספר נכט, "כיוון שהנני אמון על תרבות העולים, שבתות התרבות הן בשפה הרוסית, אני אשמח אם יחלו גם במסורת של שבתות תרבות בעברית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן