ראש העיר העניק את המדליות של טורניר קטרגל שכונות הראשון של אשדוד

ראש העיר וחברי מועצה הגיעו לעודד ולהעניק פרסים בגמר בפארק אשדוד ים בתחרות מיוחדת בה השתתפו עשרות ילדים מהשכונות הוותיקות בעיר. ויש לנו זוכה – קבוצת חרצית !

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 

לפני כשנה וחצי עלה לפעיל הציבור גיא סער רעיון, ליצור טורניר שכונות שיאגד כמה שיותר ילדים במסגרת תחרותית. מסגרת זו תתן להם את היכולת לבטא את עצמם ולהעצים את היכולות שלהם כמו גם ליצור מסגרת של יחידת גאווה.

בתחרות, שבארגון שלה לקחו חלק מהות רשות הספורט ויו"ר ועד עובדי העירייה, שהתקיימה במשך חודש ימים השתתפו 8 קבוצות מרחבי העיר.

היום הטורניר הגיע לשיאו והגיע אירוע חצאי הגמר והגמר, כאשר ראש העיר יחיאל לסרי הגיע לתת כבוד לילדים. ראש העיר נתן את ברכתו ליצור מטורניר זה מסורת, כך גם בשנה הבאה יתקיים הטורניר והפעם עם יותר קבוצות ויותר ילדים. "זה הגשמת חלום מבחינתי האישית כי זה פרויקט שבער בי", סיפר סער לכתבנו,  "להוציא לפועל מיזם בסדר גודל הזה זה מדהים", מסויף סער, "אני חייב להודות לנדב אלחרר מראשות הספורט על כל העבודה שלו שבאמת שבלעדיו לא יודע איך היינו מקיימים את הטורניר,ליורם אסרף יור ראשות הספורט כמובן למגרשאור ולרותם שדאג לכולם וכמובן כמובן למאמני כל הקבוצות, זכיתי ליצור את הפרויקט שהמון אנשים נרתמו אליו ובאמת שכולם דאגו לתת את כל מה שאפשר לילדים המדהימים האלו."

ראש העיר שהגיע לברך את המשתתפים נזכר בכדורגל שכונות בו השתתף יחד ברחוב משמר הירדן ברובע א' והבטיח להפוך את הטורניר לקבוע.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן