האיש האחראי לסרטון ההסתה "דוס בסלון" הפך לקמפיינר של ליברמן

סניה ולדברג, הרעיונאי שאחראי בין היתר לסרטון הפרובוקטיבי של "דוס בסלון" בקמפיין המוניציפאלי של אלי נכט, מהיום גם רשמית הקמפיינר של ליברמן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סניה ולדברג, 32, הרעיונאי שאחראי בין היתר לסרטון הפרובוקטיבי של "דוס בסלון" בקמפיין המוניציפאלי באשדוד של אלי נכט, ושניהל את קמפיין הגרילה של פייגלין בבחירות הקודמות מהיום גם רשמית הקמפיינר של ליברמן.

כזכור הסרטון שפורסם מטעם המתמודד אלי נכט למועצת העיר אשדוד, לקראת הבחירות המוניציפליות, גרם לסערה עם טענות להסתה נגד הציבור החרדי.

הסרטון בכיכובו של סניה ולדברג, מציג את המציאות, שלטענת מפיציו, הביא לא מעט קולות לסגן ראש העיר המיועד. לפי הסרטון, זוג חילונים מחליט שלא להצביע בבחירות. יום לאחר מכן הם מתעוררים ומוצאים אדם חרדי בביתם. החרדי מנסה להחזירם בתשובה, הבן של הזוג החל להתלבש בסגנון חרדי, החשמל שבבית נותק משום שהמזוזה לא נושקה בכניסה לדירה, וסופר "טיב טעם" נסגר מטעם העירייה.

כעת ולדברג, שהתפרסם לראשונה בתור בלוגר בתפוז, וכיזם סדרתי, מתברג לרשימת הקמפיינרים הגדולים, כשבמרכולתו ישנה כבר עבודת גרילה שעשה עבור מפלגתו של פייגלין, שכזכור כשלה לעבור את אחוז החסימה.

– סניה, אז השתדרגת לליגה של הגדולים?

 

"מקווה שאוכל לעשות קמפיין על הצד הטוב ביותר שיביא את מקסימום התוצאות."

 

אז מה השלב הבא? דוס בסלון כבר היה..

"ביבי הולך לעשות הכל כדי לחסל את המפלגה, ולפחות בצד המקצועי הקמפיין יהיה קשה ומרתק. לא בכל יום אתה הולך ראש בראש עם ביבי."

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן