עוד מחדל רישום במערכת החינוך באשדוד: סירוב לרשום איחוד אחים בעלי צרכים מיוחדים

עוד מחדל רישום חמור. הורים לשני ילדים על הספקטרום האוטיסטי קיבלו הודעה כי אין לאחד הילדים מקום בבית הספר ברגע האחרון, למרות שפעלו לרישום לפי הנהלים. יור האופוזיציה דר אלי לחמני:"התנהלות מקוממת של מערכת החינוך"

אילוסטרציה. צילום: DEPOSIT PHOTOS
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מקרה נוסף של מחדל ברישום ילדים לבתי הספר, והפעם הוא גם חמור יותר הגיע לשולחנו של חבר המועצה לחמני.  מדובר בהורים ל2 ילדים ששניהם מאובחנים בספקטרום האוטיסטי ולשניהם סייעות צמודות, הגרים ברובע הסיטי וביה"ס אליו שייכים הינו בית היובל ולמעשה בתחילה הודיעו להם על רישומם לבי"ס ורק לפני ימים מספר קיבלו הודעה על כך, שמכיוון שלא פעלו בדרך של רישום מסודר (וההורים פעלו לפי נהלים מקובלים בהתאם לנוהל המקובל לילדים עם צרכים מיוחדים והנחיות הגורמים בבית הספר) הודיעו להם שאין מקום לאחד האחים. כל זאת לאחר שכבר התבצעה פגישה רשמית עם הנהלת בית הספר, רכזת הסייעות ועוד גורמים מעורבים.

כתב אשדוד10 שוחח עם האימא של התלמידים ובשיחה הועלה טענות קשות, כלפי המערכת. "היכן האחריות של המערכת ושל עיריית אשדוד? למה אנו כהורים צריכים לשאת בטעיות של המערכת? מיותר לציין כמה הילד ואחותו נרגשים ומחכים להתחיל את השנה יחד בבית ספר היובל יחד, ושלא נדבר על כך שכבר הכנו את כל המערך של מטפלת פרטית שהיא גם כן מהרובע?"

 

לחמני אלי

"בישיבת מועצה לפני מספר חודשים, בה הועלה נושא איחוד אחים", אומר לחמני, "ניתנה הבטחה הן על ידי ראש העיר והן על ידי האחראים במחלקה למציאת פתרון ל 100% מהמקרים ולא כול שכן במקרה המיוחד הנוכחי שהחשיבות למיקום מקום לימודיו של הילד סמוך לביתו הכרחית", מוסיף חבר המועצה. לחמני הפנה שאילתא רשמית ודחופה לראש מנהל החינוך אריה מימון.

נשלחה תגובה לעירייהשתובאר נפרסמה במלואה

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן