ארבייטמן תובע את האדומים אשדוד

בצל תביעה משפטית שהגיש השחקן שלומי ארבייטמן כנגד האדומים אשדוד, הקבוצה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2019/20. בעירוני אשדוד מתכוננים למשחק למען הקהילה הגאה. בבית"ר אשדוד ממשיכים לעבוד: החלוץ יובל אלמקייס הצטרף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבוצת האדומים אשדוד מתכוננים לעונה הקרובה בליגה א' דרום, כאשר המטרה היא כמובן להתברג בחלק העליון של הטבלה. אימון הפתיחה נערך ביום שלישי השבוע, אך הפרשה המדוברת השבוע היא התביעה שהגיש נגד האדומים, שחקן הקבוצה אשתקד, שלומי ארבייטמן. החלוץ בן ה-34, שהבקיע 121 שערים בליגת העל ונחשב לפני עשור לאחד החלוצים הטובים בארץ, הגיש תביעה באמצעות עורך דינו, כנגד האדומים על אי תשלום מלוא שכרו.

על פי דיווחים, הנהלת הקבוצה ביקשה מארבייטמן לקצץ בשכרו, המוערך בכ-33 אלף שקלים בחודש. החלוץ בעל 10 הופעות בנבחרת ישראל, הגיע כזכור לקבוצה באמצע העונה שעברה מקבוצת שמשון כפר קאסם. הוא שיחק באדומים כ-15 משחקים, בהם הבקיע שלושה שערים. ההערכה היא כי עמדת הקבוצה גורסת, כי במהלך העונה, בשל ההרחקה של שלומי מחמישה משחקים, עקב חבטה בפניו של שחקן בית"ר נורדיה, באחד ממשחקי האדומים העונה (בהפסד 2-4 לנורדיה) גרמה לנזק מקצועי שפגע בסיכויי האדומים לעלות ליגה. עמדתו של החלוץ לבטח תהיה שחובות צריך לשלם, ובצדק. יהיה מעניין לדעת מה תהיה החלטתו של בית המשפט. דובר האדומים מסר לאשדוד10: "אין חדש תחת השמש העניין נמצא בטיפול משפטי ואנו מקווים שיגיע לסיום טיפול בהקדם, על הצד הטוב ביותר."

מחלקת נוער לב אדום

מחלקת הנוער של קבוצת האדומים אשדוד פתחה השבוע את אימוניה והיא עושה עבודת קודש קהילתית. הרבה בזכות אנשים כמו היו"ר החדשה, מירב עייש ומנהל המחלקה איתי דזיקובסקי, אשר מקדמים מדיניות לטובת הקהילה. דזיקובסקי: "אנחנו משפחה"

מחלקת הנוער של האדומים אשדוד פתחה את שעריה וההרשמה לקראת עונת 2019/20 החלה בימים האחרונים. מדובר בילדים/נערים אשר נולדו בין השנים, 2004 ועד 2009, אשר יכולים להירשם ולהינות ממחלקת נוער נפלאה, מקצועית, אשר מחנכת ילדים למצוינות ולהצלחה, לא רק במגרשי הכדורגל, אלא גם מחוצה להם. השנה המועדון אימץ את פנימיית 'נווה גלים', לילדים ונוער בסיכון, בה העבירו חוג כדורגל.

84684

יושבת ראש המועדון, מירב עייש, שנבחרה לפני כשנה, סיפרה על מחלקת הנוער של האדומים: "יש התפתחויות במחלקת הנוער לעומת שנים קודמות. הבעלים החדש רוני חג'ג', הגיע ובראש ובראשונה במטרה לאפשר לכל ילד בעיר לשחק כדורגל. זאת הסיבה שצרפנו את חיים כהן כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער, בשביל ללמוד, לשפר ולפתח את המחלקה שהופכת להיות שם דבר באשדוד. השנה הוספנו עוד קבוצה, מ-4, היום מחלקת הנוער פותחת 5 באישור העירייה. אנו ביקשנו 6 אבל אישרו לנו רק 5. ויש גם את הבית ספר לכדורגל לגילאי 5-10, המנוהל ע"י עידן שריקי ויאיר אזולאי, אנחנו מלווים בכל דבר, תמיד נמצאים שם כשצריכים אותנו. הם משתמשים בציוד של המועדון. הם חלק בלתי נפרד מאיתנו. יש משהו במחלקת נוער, שמגדלת שחקנים לקבוצה הבוגרת. וזאת המטרה- לגדל אותם מגיל ילד/נוער. זה מעבר לללמד כדורגל. זה חינוך לערכי מצוינות אישיים ומקצועיים, אנו משרישים בילדים שלפני הבעיטה בכדור כל אחד צריך לשמור על ערכי כבוד וכללי התנהגות במסגרת המועדון ומחוצה לו. אנו מצליחים לשמר זאת כי אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא מול ההורים ומערכת החינוך. זה כולל ביקורי בית, ביקורים בבתי הספר, התנהגותית ערכית- מעבר לללמד כדורגל. הדרך עוד ארוכה אבל אנחנו חושבים בגדול."

האם אתם רואים את עצמכם כקבוצה הבכירה בעיר?

"חושבת שקבוצת כדורגל לא נמדדת רק בהישגים שלה בליגה. למרות שיש לנו הישגים יפים בכמות שנים שאנחנו קיימים. לעלות שנתיים רצוף ליגה ולהגיע ל'פלייאוף' עליון בליגה א', כשהליגה מאוד קשה הייתה שנה שעברה. והשנה היא תהיה יותר קשה ועדיין, מייעדים מטרות להיות בחלק העליון בטבלה. אנחנו מלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) אבל כולנו מתנהלים בתחושת רווח אישי כשאנחנו מצליחים לצרף אלינו ל"משפחה" עוד ילד שיקבל מסגרת חיובית לשעות הפנאי, כשאני אומרת הקבוצה הבכירה- זאת למעשה הקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בעיר וגם הכי מדוברת במדיה."

גם המנהל של מחלקת הנוער אדומים אשדוד מזה כשלוש שנים בהתנדבות, איתי דזיקובסקי, טכנאי גז במקצועו, סיפר על תפקידו ועל המחלקה: "קודם כל אני אוהד של הקבוצה. אני אחראי להביא מאמנים, חוזים, ציוד, תלבושות לילדים, לבדוק בתי ספר של הילדים- איך הם מתנהגים. עושה הכל מהכל. אי אפשר להסביר את זה בקצרה. עושה הכל- כל מה שקשור בנוער ובילדים, לטובת הילדים- זה אני. הייתי אוהד. לפני שלוש וחצי שנים פנו אליי חברי ההנהלה הקודמים, אמרו לי שפתחו מחלקת נוער וביקשו ממני עזרה. באתי ועשיתי חישובים לגבי ביגוד, הסעות, ציוד לכל עונה."

מה כוללת ההרשמה?

"העלות היא 3500 שקלים לעונה. מקבלים שלושה סטים של בגדים, תיק, גרביים, סט ביגוד לחורף. כל הביגוד הוא של 'ג'יבובה איטליה'."

מה שילד/נער יבחר לשחק באדומים?

"כי אנחנו משפחה. חושבים על העתיד, אבל קודם כל רוצים שהילדים ירגישו שהם באים למקום שמחבק אותם. שדואג להם. דבר ראשון, אנחנו רוצים להוציא ילדים מהמעגלים השליליים שקיימים ברחובות. יכול להגיד שיש לנו במועדון תמיכה מלאה מההנהלה. אם אני מגיש מסמכים רלוונטיים ואומר שילד מסוים מקבל הנחה או לחילופין לא משלם , כי יש לו בעיות כלכליות בבית, אז הילד הזה לא משלם ולא משנה מה קורה. יש לנו למעלה מעשרים ילדים בכל המחלקה, שלא משלמים. אנחנו עוזרים ותומכים. מי שלא יכול לשלם, אנחנו לא נמנע ממנו לשחק כדורגל כי להוריו אין כסף."

דזיקובסקי המשיך ועוד סיפר על המועדון: "משנה לשנה אנחנו משפרים את איכות המאמנים וגם לומדים. מתפתחים עם הזמן. התחלנו עם מאמנים שרק התחילו והיום לדוג' המאמן של הנוער הוא דוד יפת, שאימן במ.ס ובעירוני אשדוד. הבאנו אותו בעונה שעברה בתור מאמן לנוער והעונה הוא יתחיל מהתחלה."

עירוני למען הקהילה הגאה

בצד הצהוב של העיר, כידוע קיימת האטה במכירת המניות ובקבוצה נעשים נסיונות לגייס אוהדים מכיוונים לא צפויים. חברי העמותה הודיעו השבוע על יוזמה חדשה למען הקהילה הגאה. בתאריך ה-1/8/19, בשעה 20:00 באיצטדיון הסינתטי הקטן יערך משחק גאווה ראשון מסוגו בעיר, בין קבוצה מעורבת מטעם קבוצות הנשים והגברים של עירוני אשדוד, לבין קבוצה מעורבת מהקהילה הגאה, הנקראת 'ריינבול תל אביב' אשר הוקמה בשנת 2012. משחק הראווה המדובר אמור להיערך במסגרת שבוע הגאווה בעיר והוא צפוי לזכות לסיקור תקשורתי נרחב. בנוסף, המשחק יערך בשיתוף עמותת 'בועטים את האלימות מהמגרשים'.

השבוע נודע כי המועדון של קבוצת עירוני אשדוד שופץ וסודר באמצעות תרומות של אוהדי הקבוצה, שעשו מגבית, אספו כספים, פנו לאנשי מקצוע ובאמצעות שיתוף פעולה מבורך, הפכו חדר מועדון מיושן, לחדר חדש, העונה על הצרכים של שחקני הקבוצה. בן היתר, שופצו ותוקנו תאי המקלחות, השירותים ועוד. אוהדי הקבוצה וחברי העמותה מוכיחים לתושבי העיר והארץ, שבוע אחר שבוע, שהם קורצו מחומר אנושי מהמעלה הראשונה ועל כך מגיעה להם מילה טובה.

בתוך כך, הקבוצה מתקשה למצוא מימון לחיזוק הקבוצה לקראת העונה המתקרבת ובעקבות כך בניית הסגל מתנהלת בעצלתיים. בתחילת השבוע הודיעה הנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו של הבלם בן ה-23, שגיא כהן. כהן, שגדל במחלקות הנוער של הפועל קרית אונו ומכבי נתניה, היה מהשחקנים החשובים בחוליה האחורית של עירוני אשדוד בעונה שעברה, שותף ב-26 משחקים וכבש שער אחד. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא החלוץ וה'סקורר', הישאם אזברגה, שחתם השבוע בשמשון כפר קאסם. אזברגה כזכור, הגיע באמצע העונה שחלפה, שותף ב-14 משחקים, בהם הבקיע 10 שערים, חלקם חשובים במיוחד.

667954322

בית"ר אשדוד חולמת ליגה ב'

בית"ר אשדוד מליגה ג' מחוז מרכז ממשיכה לבנות את הסגל שלה. השבוע הודיעה הנהלת הקבוצה על רכש חדש בדמותו של החלוץ יובל אלמקייס בן ה-29, שיחבור לחלוץ ליאור סוויסה שחתם לפני כשבועיים ויחדיו הם ירכיבו חוד איכותי במיוחד.

957895684589

אלמקייס מגיע לבית"ר מעירוני קרית מלאכי, מליגה ב' דרום, לאחר שבעונה שעברה לא מצא את מקומו בהרכב. בעונה שלפני כן, שיחק אלמקייס במכבי עירוני אשדוד והבקיע במדיה שמונה שערים. עונת 2016/7 הייתה הטובה בקריירה שלו, כאשר שיחק בעירוני בית דגן, מליגה ג' מחוז ת"א והבקיע בשורותיה 38 שערים. מאמן בית"ר אשדוד ניר איבגי אמר על הרכש החדש: "שמח לצרף שחקן ואישיות כמו יובל אלמקייס ומאמין שהוא יתרום את חלקו העונה וביחד עם כולם, נעשה עונה מדהימה." עוד עדכון מהקבוצה: השחקנים עונג אביטן ושגיא יעיש ימשיכו בקבוצה ובכך ימשיכו את הבסיס הטוב מין העונה שעברה.

ביום חמישי בתאריך ה-1/8/19, בשעה 18:00, תקיים קבוצת בית"ר אשדוד מבחני קבלה לכל המעוניינים, במטרה למצוא שחקנים שישלימו את הסגל המתגבש שלה. פרטים נוספים ניתן למצוא אצל ליעד פרץ או בדף ה'פייסבוק' של הקבוצה.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן