גורודנה: "בנו פה תלכיד טוב"

מ.ס אשדוד מתגבשת בסלובניה. רועי גורדנה ישמש כקפטן עד שהבן של הספונסר יחזור לפעילות. גורדנה: "חושב שזה המחנה שהכי הרבה אני נהנה בו" למרות הגיבוש, מ.ס הפסידה במשחק אימון לקבוצה מהונגריה בתוצאה 2-0. ביום שלישי הקרוב: משחק ראשון בגביע הטוטו- מ.ס מארחת את הפוע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מ.ס אשדוד אמורה לנחות בארץ ביום חמישי השבוע, לאחר מחנה אימון בסלובניה. על פי דיווחים וסרטונים ששיחרר צוות המדיה של הקבוצה, היא נראית מגובשת מתמיד. בשבוע שעבר ניצחה מ.ס בתוצאה 2-4, את קבוצת ראדומילה, מליגת המשנה בסלובניה. את השערים כבשו שלומי אזולאי, צמד של גורדנה ושער של דין דויד.

שלושה ימים לאחר מכן הגיע מבחן רציני יותר, בדמותה של קבוצת מזקובסד מהליגה הראשונה בהונגריה. אשדוד שיחקה ללא שחקני הרכש יעקב בריהון וסמואל אלאבי וללא שגיב יחזקאל שהאריך את חוזהו בשתי עונות. השלושה לא היו כשירים למשחק ובקבוצה לא רצו לסכנם. מ.ס לא נראיתה טוב מול ההונגרים והפסידה 2-0, כאשר היא סופגת שער אחד בכל מחצית. במרכז ההגנה פתח הבלם הנבחן, ז'רום גיהואטה בן ה-24, שלא הרשים במיוחד. לצד ז'רום הקמרוני, פתחו שני בלמים נוספים- ניר ברדע וגיל כהן, במערך של שלושה בלמים. רועי משפתי פתח בשער, בנצי מושל שיחק כמגן ימני ומונטריי קמאהני כמגן שמאלי. בחוליית הקישור פתחו לאונרד אווסו, גורדנה ושלומי אזולאי, ואילו בחוד ההתקפה, דין דויד ושובל גוזלן, שלא הגיעו למצבים מיוחדים.

במהלך המחנה הודיעה הקבוצה, כי מי שישמש כקפטן, עד לחזרתו מפציעה של המגן, טום בן זקן, יהיה רועי גורדנה, שהגיע כזכור בחודש ינואר השנה והיה מהגורמים החשובים בהישארות הקבוצה בליגה. גורדנה התראיין לאתר הקבוצה מסלובניה הרחוקה ואמר: "זה המחנה שהכי נהנה בו, גם מבחינה מקצועית וגם חברתית. הבינו את המסקנות מהשנים האחרונות ובנו תלכיד טוב, בעיקר בחדר ההלבשה. בחרו שחקנים עם אופי טוב ואני מקווה שזה ישליך לכל העונה." על כך שבחר להישאר באשדוד, אמר: "לפעמים תחושה טובה שווה יותר מכסף או ממעמד כזה או אחר. שמח שסיכמנו כל כך מהר וששחקנים הצטרפו אחריי. חושב שהתבגרתי בשנים האחרונות. אני מצליח להשפיע על השחקנים הצעירים וגם על הותיקים, לחבר את כולם ביחד לחלק שלם."

על ההכנות לעונה הקרובה, אמר גורדנה: "זאת תהיה קבוצה קשה ליריבות. קבוצה שתהיה לה עקרונות מסוימים ומדויקים. עם החלק הקדמי שיש לנו, נעשה הרבה צרות. לא אוהב להגדיר מטרות. הכדורגל מאוד נזיל. כשהגעתי היינו במינוס תשע מהקו האדום. עם עבודה קשה, תמיד מגיעה הצלחה." גורדנה גם פנה לאוהדים הבודדים שנותרו לקבוצה: "נשאר להגיד לכם, מתוך הלב, הראש והרצון שזה יקרה, בין כל האנשים האשדודים, אשמח לראות אותכם. תבואו, אנחנו צרכים אתכם, רוצים אתכם. יהיה לנו כיף כשהאיצטדיון יהיה מלא ותהיה קבוצה תוססת ודינמית."

גם הקשר החדש שלומי אזולאי העניק ראיון ל'תקשורת מ.ס אשדוד' ופנה ישירות ל'אין אוהדים' של מ.ס: "הייתי רואה פעם הרבה קהל של מ.ס אשדוד. מקווה שניתן לקהל סיבות להגיע השנה. מבטיח לקהל שיהנה מקבוצה אטרקטיבית, קבוצה לוחמת. מפה קורא לקהל, שיגיעו כמה שיותר לתמוך בנו, כי זה חשוב לנו ולשחקנים הצעירים.

הבלם טימוטי אוואני, שחקן נבחרת אוגנדה, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר לארבע עונות והיה אמור לפגוש את חבריו המחנה האימונים, לא הגיע. הסיבה לכך קשורה בנבחרתו, שמתכוננת למוקדמות אליפות אפריקה 2020. נבחרת אוגנדה שלו, אמורה לפגוש את נבחרת סומליה לצמד משחקים שיערכו בתאריכים 27.7.19 ו-3.8.19 ובשל כך, נעדר אוואני בן ה-23 ממחנה האימון של מ.ס. בסביבת הקבוצה מבינים כי השחקן יגיע כשהוא עמוס מהקיץ המאסיבי שעבר, שכלל השתתפות באליפות אפריקה, שהסתיימה בשבוע שעבר. הצפי הוא לשלבו בתחילת העונה (ליגת העל תצא לדרך בתאריך ה- 24.8.19) בהדרגתיות, מחשש לפציעה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן