ג'ונסון זר ראשון

זר ראשון חתם בקבוצת מכבי אשדוד בכדורסל. מדובר ב'גארד' אלייז'ה ג'ונסון בן ה-29, ששיחק בעבר לתקופות קצרות בגליל גלבוע ובהפועל ת"א. בראד גרינברג מונה לתפקיד עוזר מאמן נבחרת קנדה, שתשחק בסוף חודש אוגוסט באליפות העולם בסין ויעבוד תחת אלוף ה'אנ.בי.איי', ניק נרס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי שהחתימה את המתאזרח ג'וש פראונד בשבוע שעבר, הנהלת מכבי אשדוד הודיעה על רכש נוסף: ה'גארד' האמריקאי אלייז'ה ג'ונסון, שמגיע מקבוצת רת'ימנו מהליגה היוונית הבכירה, בה רשם ממוצעים נאים של 11.2 נקודות, 3 כדורים חוזרים ו-2.3 אסיסטים, למשך 15 משחקים בהם שותף בעונה החולפת.

ג'ונסון הינו בוגר מכללת קנזס היוקרתית ובעבר ניבאו לו קריירת 'אנ.בי.איי' שלא הבשילה, ככל הנראה בשל חוסר רצינות ועקביות. במהלך עונת 2016/17 הגיע ג'ונסון, המתנשא לגובה 1.93 מטרים, לקבוצת הפועל ת"א למשך חודש, בו רק התאמן ולא שותף במשחק רשמי. לאחר מכן שוחרר מהקבוצה עקב כך שהואשם בחוסר רצינות. בעונה

אחר כך, לאחר ששוחרר מקבוצת קרמונה האיטלקית, הגיע להפועל גלבוע גליל לחוזה בן חודש ימים, שלאחריו עזב את הקבוצה. משחק השיא שלו בארץ היה בעונה שעברה ברבע גמר ה'פלייאוף', בו קלע במדי גליל גלבוע 26 נקודות נגד הפועל ירושלים.

מדובר בשחקן שעבר הרבה תחנות בקריירה- מהליגה הפולנית, דרך הליגה הטורקית, הקרואטית והאיטלקית ועד הישראלית. עתה הוא חתם על חוזה לעונה אחת במכבי אשדוד המתחדשת והנבנית בעצלתיים, בשל הצרות הכלכליות שנקרות בדרך. גם בקבוצה יודעים ששחקן כמו ג'ונסון מהווה הימור ויהיה מעניין לראות איזה שחקן תקבל אשדוד- ממוקד מטרה או חסר רצינות. זוהי ההחתמה השנייה כאמור של מכבי אשדוד ושל המאמן בראד גרינברג, שפותח עונה שלישית ברציפות בקבוצה. ללא ספק, זאת הולכת להיות העונה הכי קשה שלו, בשל התקציב הנמוך משמעותית, איתו תפתח הקבוצה את העונה. בשל כך, אין הרבה מרחב תמרון בבחירת השחקנים ואשדוד תהיה חייבת לפגוע 'בול' בכל זר שתחתים.

גרינברג אמר על החתימה של ג'ונסון: "שחקן מוכשר שיכול לשחק בכל עמדות ה'גארד'. יש לו 'איי-קיו' כדורסל גבוה ואהבה גדולה למשחק. שחקן מגוון, שיכול ליצור לעצמו ולאחרים ויש לי תקוות גדולות לגבי היכולת שלו העונה במדי מכבי אשדוד."

מינוי מכובד לבראד גרינברג

השבוע קיבל מאמן מכבי אשדוד, בראד גרינברג בשורה משמחת. גרינברג בן ה-65 נבחר להיות אחד מארבעת עוזרי המאמן של מאמן נבחרת קנדה, ניק נרס, בגביע העולם לכדורסל, שיפתח בסוף חודש אוגוסט במדינת סין, יסתיים ב-15 בספטמבר וישתתפו בו הנבחרות החזקות בתבל.

867864784

(צילום: מנהלת הליגה)

אין ספק שמדובר במינוי 'סופר' יוקרתי. ניק נרס, מאמן נבחרת קנדה, הוא גם מאמן הטורונטו 'ראפטורס', שזכתה באליפות ה-'אנ.בי.איי', בעונה החולפת, לאחר שניצחה את הגולדן סטייט 'ווריורס' בתוצאה 2-4 בסידרת הגמר. לגרינברג יש כידוע 12 שנים של ניסיון כעוזר מאמן בקבוצות 'אנ.בי.איי', כמו ניו-יורק 'ניקס' ולוס אנג'לס 'קליפרס' והוא שימש גם כג'נרל מנג'ר של קבוצת פילדלפיה 'סיקסרס', אשר במסגרת תפקידו בסיקסרס, היה אחראי על בחירת השחקן האגדי, אלן אייברסון בדראפט 1996.

גרינברג הגיב על המינוי ברשת החברתית 'פייסבוק': "כבוד גדול והתרגשות גדולה להיות חלק מצוות האימון של ניק נרס בנבחרת קנדה, בטורניר אליפות העולם בסין. אני אסיר תודה לניק, לנבחרת קנדה ולג'נרל מנג'ר שלה על ההזדמנות הגדולה והמיוחדת הזאת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן