ביקור האלוף במתקני ׳יובלים׳ באשדוד

אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי, ערך השבוע סיור במחסן החירום ובמכון לטיפול בשפכים של "יובלים אשדוד”, על מנת להתרשם מהמוכנות המיטבית של התאגיד לשעת חירום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האלוף ידעי הגיע השבוע לסיור באשדוד, במחסן החירום של התאגיד העירוני ׳יובלים׳, שנחשב אחד הגדולים והמצוידים בישראל ומאוחסנים בו אמצעי חירום רבים אשר נדרשים לאספקת מים ותנאים סניטרים לתושבי אשדוד גם בשעת חירום. הסיור התקיים ביוזמת דני לקר, מנהל אבטחת המים וראש חטיבת החירום ברשות המים.

לאחר מכן סייר האלוף במתקן לטיפול בשפכים של ׳יובלים׳ אשדוד. מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס פירט כי המט"ש נמצא בעיצומו של שדרוג ופיתוח, שנועד להגדיל את היקף הטיפול בשפכים בעיר כך שיתאים לתוכניות הפיתוח של העיר ויאפשר שימוש חוזר במי קולחין להשקיה בלתי מוגבלת וכן ליצירת קומפוסט תוך שימוש באנרגיה ירוקה.

אטיאס הוסיף כי בשדרוג המט"ש הושקעה מחשבה גם בתחום הערכות לשעת חירום בדמות יצירת מאגרי משנה בשטח המט"ש, אשר במקרה בו חס וחלילה תהיה פגיעה במט"ש ישמשו לאגירת השפכים וזאת באמצעות משאבות על אשר הותקנו בהם וישאבו את השפכים מהחלק שנפגע למאגרים וכן בתכנית מקיפה שתיושם להתקנת גנרטורים בעלי הספקים גדולים, אשר יאפשרו את הפעלת המט"ש גם במקרה של הפסקת חשמל ממושכת. במהלך הסיור הוצג לאלוף אופן ההיערכות הכולל של "יובלים אשדוד" לחירום, הכולל פעילויות רבות אשר בוצעו בתחום: רכישת ציוד רב לשעת חירום, ביצוע תרגילים וקיים הדרכות בתחום בטחון המים, כתיבת ותרגול נהלים בנושא בטחון מים, התקנת מערכת לבקרת לחצים אשר מרשתת את העיר ב – 11 נקודות לחץ מהן מתקבל דיווח בזמן אמת לגבי כל שינוי לחץ מים בעיר, התווית תכנית של פתיחת תחנות חלוקת מים במצבי חירום וכן קיום מענה לתרחישים כגון רעידת אדמה, מלחמה, צונאמי, זיהום מים, נפילת טילים או מגפות.

יו"ר דירקטוריון התאגיד עו"ד יאיר לחן: "העשייה העצומה של התאגיד והשאיפה המתמדת למצוינות- נועדה בראש ובראשונה על מנת שתושבי אשדוד יזכו לאספקת מים והולכת שפכים מיטביים- כפי שראוי לתושבי העיר שלנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן