כנפי תחליף את שמיאן: חילופי נשיאים ב׳ליונס׳ אשדוד

מועדון ׳ליונס׳ אשדוד חגג השבוע החלפת נשיאים. את הנשיאה היוצאת רבקה שמיאן, תחליף לילי כנפי

צילום: אפרים מאלץ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר 3 שנות פעילות של הנשיאה היוצאת ומייסדת מועדון ׳ליונס׳ באשדוד, רבקה שמיאן, תחליף אותה לילי כנפי. טקס החלפת הנשיאים התקיים בשבוע שעבר במרכז פסג”ה.

כיבדו בנוכחותם: נציגי עירייה, ראשי ערים לשעבר נציב ׳ליונס׳ עו״ד מאיר ברנע, וצלש״ים משפחות וחברים וידידי ׳ליונס׳ את הטקס ניהל נצל״ש (נציב לשעבר) אמנון אלתר ממועדון אחווה ב״ש המועדון המאמץ את מועדון אשדוד. הנחתה חברת המועדון שרה ריבשטיין, על המצגת היו אמונים החברים אמנון ועדנה ממועדון באר שבע ואת הכיבוד הכינו אילנה ויהודית.

הטקס נפתח בתפילת השלום ע״י חברת המועדון אוולין פריינתא, ולאחריו התקיים טקס העברת המקבת, הנראית כמו פטיש ועשויה מעץ זית. הנשיאה היוצאת, שהיא הנשיאה המייסדת של ׳ליונס׳ אשדוד בשנת 2016, רבקה שמיאן, סיפרה על הפעילות הברוכה שנעשתה עד כה ב׳ליונס׳ אשדוד. בין היתר פרויקט איתור עין עצלה אצל ילדי הגנים, פעילות במועדון מרש"ל – מועדון העיוור באשדוד, פעילות בבית חולים ׳אסותא׳, חלוקת מזון בחגים בשיתוף העירייה, ליווי עיוורים עריריים, הענקת מלגה לתלמידת ׳אקדמא׳, תחרות אנשי השנה והמופת, תחרות פוסטר השלום, אירוח ניצול שואה בפרויקט "זיכרון בסלון״ ועוד.

112 2H8A8247

שמיאן בירכה את הנשיאה הנכנסת ואת כל חברי המועדון. מטעם המועדון הוענק לה שי, אלבום תמונות המספר על תקופת נשיאותה ומגן המציין את פועלה הרב.

הנשיאה הנכנסת לילי כנפי סיפרה על "האני מאמין שלה" ועל התוכניות לשנת נשיאותה. כנפי ציטטה אמרה ' אם אתה רוצה ללכת מהר לך לבד אך אם אתהרוצה ללכת רחוק לך ביחד' והזמינה חברים מהקהל להצטרף לשורות מועדון ליונס.

רגע מרגש היה כשהנשיאה היוצאת שמיאן הפליאה בשיר שכתבה על ליונס ושרה אותו לקול תשואות הקהל. בטקס חולקו תעודות הוקרה לתורמי המועדון. בין היתר לאילנה סיסו נציגת "אדמה אגן" על הליווי והתרומות, למאפה דהרי רובע י"ז והמנהל עדן ברקוביץ, למנהלת בית הספר מגינים סמדר וקנין על הליווי והתמיכה, לזמרת ורדה גולדנברג על השירה למרכז פסג"ה ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן