נשיא המדינה ערך ביקור בחיל הים באשדוד וסייר בגבול הימי של עזה ובאסדת "תמר"

במהלכו סייר הנשיא בגבולה הימי של רצועת עזה על גבי כלי השיט "דבורה" וקיבל סקירה על פעילות הביטחון השוטף שמקיימים בזרוע הים להגנה על הגבול. בהמשך, ביקר הנשיא באסדת הגז "תמר", שם הוצגו בפניו יכולות ההגנה של זרוע הים על המים הכלכליים של מדינת ישראל.
 

ביקור בחיל הים. צילום: מארק ניימן/ לע"מ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נשיא המדינה ריבלין ערך היום, יום רביעי, ביקור בבסיס חיל הים באשדוד, כאשר הוא מגיע דרך מנחת המסוקים בבית החולים "אסותא" בעיר. נשיא המדינה ערך היום, יום רביעי, סייר בגבולה הימי של רצועת עזה על גבי כלי השיט "דבורה" וקיבל סקירה על פעילות הביטחון השוטף שמקיימים בזרוע הים להגנה על הגבול. את הנשיא ליווה בביקורו מפקד חיל הים, אלוף אליהו שרביט, ששוחח עם הנשיא על אתגרי השעה בזרוע. בהמשך, ביקר הנשיא באסדת הגז "תמר", שם הוצגו בפניו יכולות ההגנה של זרוע הים על המים הכלכליים של מדינת ישראל.

GPOMN1 4758

הנשיא ביקש להודות לחיילי זרוע הים על השמירה על ריבונות המדינה – בסיכול הברחות וניסיונות פיגוע, בלימת הפרות סדר על הגבול ומניעת חדירה לשטחי ישראל. "יכולת הזרוע לפעול בנחישות מחד וברגישות מאידך, תוך הבדלה בין מלחמה וטרור לשגרת חיים – כל אלה הביאו את הזרוע להישגים חשובים ומשמעותיים," אמר הנשיא והודה ברשת הקשר ללוחמים על כלי השיט שליוו אותו תוך שהוא מפגין נהלי דיבור מרשימים ברשת הצבאית מול החיילים הנרגשים.

עוד הוסיף הנשיא: "עליכם לשמור על דריכות בהתמודדות עם השגרה השוחקת והגזרה המורכבת. אתם מבצעים את עבודתכם באופן ראוי להערכה, חדורים בתחושת שליחות. אתם מגינים על המדינה מכל אויביה בגזרת הימית ועומדים איתנים מול כל אתגר."

בביקורו על אסדת הגז אמר הנשיא: "חוזקה של מדינת ישראל בא לידי ביטוי גם בחוסן הביטחוני, הכלכלי והחברתי. יכולת הפקת גז מחייבת אותנו לתת תשומת לב רבה עוד יותר לחוסן הביטחוני שלנו, דבר שנעשה בצורה מרשימה ביותר על ידי חיל הים שלנו, שהופך להיות אחד מהחשובים ביותר בהגנת מדינת ישראל. היום אנחנו מבינים היטב כי חוסן כלכלי תלוי גם בחוסן ביטחוני. אני רוצה לברך ולהודות לאנשי הזרוע על היכולות, המוכנות וההון האנושי."

מפקד זרוע הים, אלוף אליהו שרביט: "זירת הפעולה הימית על גבולה של רצועת עזה מציבה אתגר ומורכבות ללוחמיה של זרוע הים. נשיא המדינה התוודע בביקורו למורכבות האתגר, פגש את הלוחמים והמפקדים הפועלים יומם וליל, כתף אל כתף, בצוותי הקרב המגינים על גבולה הימי של מדינת ישראל."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן