האמריקאים מגלים את התרבות האתיופית באשדוד: ביקור תגלית

טקס הלחם והקפה, סיפור מסע העלייה המרגש לארץ ישראל, וגם – השמירה על התרבות והמסורת מהבית לצד הזהות הישראלית, כל זאת ועוד בביקור מרגש של קבוצת "תגלית" מארה"ב ב"בית העולה" ברובע ו' בעיר. וולקאם!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחרונה החלה החברה לתיירות אשדוד לארח מידי שבוע קבוצות של עשרות צעירים יהודים מרחבי העולם במסגרת פרויקט "תגלית", המביא לישראל בשנים האחרונות אלפים של בני נוער וצעירים יהודים מכל רחבי העולם, במטרה לחזק בקרבם את הזהות היהודית והזיקה הציונית למדינת ישראל.

היום (רביעי), הגיעה קבוצה של למעלה מ-40 בני נוער מארה"ב יחד עם מלי בונאבידה, רכזת הסיורים מטעם החברה לתיירות – אל "בית העולה" השוכן ברחוב שלמה בן יוסף שברובע ו', שם פגשו את המנהל דני מנגסטו, רכז המועדון מקונן מלסה ושאר חברי הצוות, שמעו מהם את סיפורה המרגש של עליית יהודי אתיופיה לארץ, השתתפו בטקסי הלחם ("דאבו") והקפה ("בונא") המסורתיים, למדו על הריקודים, כלי הנגינה ובגדי העדה ולאחר מכן המשיכו לסיור טעימות במרכז המסחרי ברובע.

בחברה לתיירות מביעים סיפוק רב משיתוף הפעולה עם פרויקט תגלית ומאמינים כי במהלך השנה הקרובה יגיעו עוד קבוצות רבות של צעירים יהודים מרחבי העולם – לבקר ולהכיר את אשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן