"פתרונות העירייה למצוקת החניה בפרויקטים של תמ"א 38 תביא למלחמת דיירים"

אמש בוועדת בניין ערים של עיריית אשדוד התקלה החלטה הזויה שככל הנראה עוד תגרום להרבה מריבות של תושבים, ולמצוקת חניה שאשדוד לא ידעה מעולם. יו"ר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני חבר הוועדה: "זו תהיה מלחמת עולם של סכינים בין דיירים על כל חניה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהצעה של מהנדס העיר, אותה הביא לוועדה נקבע כי בפרויקטים של תמ"א 38 שבהם אין חניות היזם ישלם 75 אלף שקלים כופר על כל חניה שיידרש והעירייה תבנה חניונים ציבוריים במרחק של 350 מטר מהבניין, מה שאומר שדייר בבניין יצטרך להחנות רחוק מאוד מביתו. הבעיה היא שבמקום שאין מספיק חניות בבניין לא מן הנמנע שיהיו ריבים וסכסוכים קשים בין הדיירים

יו"ר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני, שהתנגד למהלך טוען :"המהלך הזה יוביל לדעתי למחלת סכינים בין דיירים על חניה. בממוצע על פי התחזית יהיו 4 דיירים על כל חניה אחת. תהיה מלחמה של ממש"

ד"ר לחמני אומר שהגישה העירונית לגבי פרויקטים של תמ"א 38 היא שגויה. "אין פתרונות חניה והפתרון היחיד הוא במהלך של פינוי בינוי, אז ניתן יהיה לבנות חניות כמו שצריך"

לדברי ד"ר לחמני, "הפתרונות של חניונים ציבוריים ברדיוס של 350 מטר מהבניין הוא בעייתי. צריך לבנות חניונים תת קרקעיים בשטח של הפרויקט, למה לגרום לאנשים לחנות מרחק רב מהבית שלו?. מה זו הדרישה הזו של העירייה ושל ראש העירייה לציבור שיעבור לתחבורה ציבורית או לדווש על אופניים. שראש העיר יעשה זאת בעצמו וייתן דוגמא ויעבור לתחבורה ציבורית או על אופניים, כמו שראש ממשלת בריטניה עושה, הוא רוכב כל יום לעבודתו באופניים"

לדבר ד"ר לחמני זה לא חכם לפתור בעיה באמצעות יצירת בעיה חדשה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן