הוארך מעצרו של פלסטיני החשוד בעבירות מין בקטינה בת 13

הוארך ב-4 ימים מעצרו של בן מיעוטים החשוד בעבירות מין בבת 13 מאשדוד. עורכת דינו של החשוד: "רב הנסתר על הגלוי בעניין הקטינה, החשוד מכחיש מכל וכל את החשדות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הוארך ב-4 ימים מעצרו של בן מיעוטים החשוד בעבירות מין בבת 13 מאשדוד.

ביום שלישי בשבוע נעצר והועבר לחקירה חשוד תושב השטחים בשנות השלושים המאוחרות לחייו בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה עת הועסק בשיפוצים במוסד חינוכי בעיר אשדוד. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

עו"ד המייצגת את החשוד מסרה: "החשוד מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסים לו. הגם ומעצרו של מרשי הוארך, אין בכך כדי ללמוד על עוצמת הראיות כנגדו שכן חלק מהותי מפעולות החקירה המבוקשות עוסקות במהימנותה של המתלוננת, שהגם והינה קטינה, עדיין רב הנסתר על הגלוי בעניינה. אין לי ספק שאם יבחנו החומרים אודותיה באופן מעמיק ותוך רצון אמיתי וכנה להגיע לחקר האמת, הרי שגם במשטרה ובפרקליטות יבינו כי המדובר בבדיה."

ממשטרת ישראל נמסר: בעקבות חקירה המתנהלת בימים אלו במשטרה, עצרה המשטרה חשוד תושב חברון בביצוע מעשים מגונים בקטינה. בעקבות החשדות החמורים האריך היום בית המשפט את מעצרו בשישה ימים נוספים. במסגרת החקירה, בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות חקירה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד. באשר להגעתו לפני מספר ימים לתחנת משטרה לקבלת מרשם פלילי, הרי שהנושא ייבדק ויתוחקר בהתאם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן