עזב את הבית ונטל אלפי דולרים מהחשבון המשפחתי

האישה שחשבה כי בעלה שעזב את הבית, הופתעה לגלות שהוא לקח איתו את חפציו האישיים וגם אלפי דולרים שנעלמו מחשבונם המשותף. על הכסף הוטל צו עיקול

עו״ד טלי ורד-קינן. צילום: כפיר קאיקוב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אישה מאזור אשדוד שבעלה עזב את הבית, ונמצאת בהליך גירושין, הופתעה לגלות כי לאחר כל ביקור שלו בביתה, על מנת לראות את הילדים "נעלמו" סכומי כסף מארנקה. לאחר שחשבה כי מדובר רק בסכומים קטנים, גילתה כי 6,000 דולרים נעלמו מחשבונה. הזוג הצעיר מאשדוד, הורים לשני ילדים קטנים, נקלע למשבר עמוק בחיי הנישואין שלהם, והבעל החליט לעזוב את ביתם המשותף. לכאורה לדאבוננו, סיפור שנשמע שכיח בהחלט במציאות הישראלית, אלא שכאן נדמה שמדובר בסיפור פיקנטי במיוחד.

לאחר תקופת משבר ביחסים בין בני הזוג, עזב הבעל את הבית. אולם אם נדמה היה לאישה כי מדובר בתחילתו של תהליך פרידה רגיל הרי שנכונה לה הפתעה. מספר חודשים לאחר שעזב את הבית, החליט הבעל לפתוח בהליך גירושין בבית הדין הרבני באשדוד. באותו שלב גילתה האישה לתדהמתה, כי נעלמים כספים מארנקה האישי מפעם לפעם, כאשר המשותף לכל אותן הפעמים היא שהדברים קרו לאחר שהגבר הגיע לביתה בכדי לבקר את ילדיהם.

המסקנה הייתה ברורה, אולם בדיוק שחשבה כי מדובר בגניבות של סכומי כסף קטנים בלבד, גילתה לתדהמתה כי מחשבונם המשותף נעלמו כלא היו 6,000 אלפים דולר, בנוסף מכר הגבר את רכבם המשותף לקח את הכסף שקיבל לעצמו, ורק לאחר תקופה החזיר לה חלק מסכום המכירה. האישה שהבינה כי האיש עומד מאחורי גניבת אלפי הדולרים החליטה לפעול מולו ופנתה לעורכת הדין טלי ורד-קינן. האחרונה מיהרה לבית הדין הרבני באשדוד בכדי להטיל עיקול דחוף על הכספים שנגנבו מחשבונם.

השבוע החליטו דייני בית הדין הרבני באשדוד להיעתר לבקשתה של עו"ד ורד-קינן, והטיל צו עיקול על הסכום, וכן קבע כי הבעל לא יכול להשתמש בכספים לצרכיו האישיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן