פדופיליה חמורה ברשת: צעיר אשדודי מואשם בעבירות מין בבת 13

במבצע משטרתי ברשת נעצרו 12 גולשים מרחבי הארץ הנאשמים בפדופיליה ברשת האינטרנט. סוכנת משטרתית שהציגה עצמה כקטינה בת 13, הפלילה אותם ובהם צעיר תושב אשדוד שהציע ובציע מול המצלה עבירות מין

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתבי אישום נגד 12 נאשמים מכל רחבי הארץ, כולל תושב אשדוד, בפרשיית פדופיליה ברשת האינטרנט באמצעות סוכנת משטרתית, שהציגה את עצמה כקטינה בת 13.

על פי עובדות כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד שאול ציון, במסגרת מאבק בתופעת עבריינות המין ברשת האינטרנט נגד קטינים, ביצעה משטרת ישראל במהלך החודשים פברואר 2019 ועד יוני 2019 מבצע לאיתור חשודים אשר יוצרים קשר מיני באינטרנט עם קטינים. לצורך כך, התחזתה שוטרת לקטינה בת 13 שלומדת בבית הספר והציגה את עצמה בכינויים שונים בצא'טים ובווטסאפ.

כעולה מכתב האישום, הנאשמים יצרו קשר עם הסוכנת, ניהלו איתה התכתבויות בעלות אופי מיני, שלחו לה תמונות אינטימיות וכן ביקשו לשלוח להם את תמונתה, הציעו לה הצעות חוזרות ונשנות להיפגש, כל זאת כשהסוכנת חוזרת בהתכתבות על כך שהיא קטינה בת 13.

בין הנאשמים, ר.ד מאשדוד שפנה אל הסוכנת באחד מאתרי הצ'אט וכינה עצמו "חרמן במצלמה”, בהמשך התקשורת עברה לאפיר ולסקייפ. התקשורת ביניהם התקיימה בין 7.5.19 ועד 14.5.19 ונטען כי באותן התכתבויות, הסוכנת ציינה בפניו מספר פעמים שהיא בת 13 ושהיא תלמידת בית ספר. באחד השיחות נטען כי סיפר לה שהוא בן 27 וכי במהלך השיחה הוא הציע הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופן מיני, הגם שחשב שהיא בת 13.

נטען כי מיד במהלך השיחה כתב ר.ד. לסוכנת ״רוצה לראות בולבול?". עוד נטען כי הסוכנת כתבה לו כי נפרדה מבן זוגה ובתגובה לכל כתב לה בין היתר "חחח שכבתם?", " לא ראית לו את הז׳…?” והסוכנת השיבה כי מעולם לא ראתה איבר מין זיכרי והוא השיב לה " חחח את חייבת, לכי תראי עכשיו"

כן נטען כי הנאשם מאשדוד שאל את הסוכנת בין היתר מה היא לובשת? איזה צבע וסוג תחתונים, וכן הוסיף ״רוצה לראות לי את הז׳…?” וכשהשיבה כי מעולם לא ראתה כתב לה "אז היום תהיה הפעם הראשונה שלך חיים”.

בשיחה אחרת בהתכתבות בווידאו נטען כי הנאשם מאשדוד ניסה לכאורה לבצע בסוכנת מעשה מגונה והמשיך להציע לה הצעות בעלות אופי מיני. נטען בכתב האישום כי מיד בתחילת השיחה הסיט את המצלמה "לעבר איבר מינו הזקור, תוך שהוא אוחז בו" וכי כתב לסוכנת "אז ככה נראה בולבול חחח", " מה אומרת? אוהבת?" כן נטען כי לאחר מכן הורה הנאשם מאשדוד לסוכנת לעמוד, ולאחר שנעמדה כתב לה בין היתר ״כן בא לי לראות לך את הטוסיק… תעמדי על 4 על המיטה, כדי שאני אראה לך את הטוסיק".

כתב האישום מייחס לו עבירות של ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 וניסיון למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן