עירוני, אדומים, בית"ר ומה שביניהן

צרות בעירוני אשדוד: הספונסר שמעון אוחיון חזר בו מהבטחתו באופן מיסתורי והודיע כי לא יתמוך בקבוצה. באדומים: הקשר רז מזרחי חתם. בית"ר אשדוד החתימה את המגן אלון זבולון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קיץ קשה עוברת עירוני אשדוד, העולה החדשה לליגה א' דרום. בשבוע שעבר, הספונסר החדש, שמעון אוחיון הודיע כי יעזוב את הקבוצה, בשל סיבות אישיות ופרסם הודעה ברשת החברתית ובה כתב: "אני נאלץ להודיע על חזרתי מהסכם האימוץ שנחתם עם הקבוצה. כולי תקווה כי בעתיד אוכל לחזור ולהשקיע בקבוצה. מאחל הצלחה רבה לקבוצה ולאוהדים המסורים בשנה הקרובה." כעת קיימת אי ודאות בנוגע לתקציב הקבוצה, דבר שמקשה מאוד על בניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה. מסתמן כי למאמן שי מאור לא יהיה קל להכין את החניכים שלו ונראה כי רף הציפיות ירד משמעותית עם עזיבתו של אוחיון והקבוצה תאלץ להתבסס על שחקנים צעירים. ואם מזכירים את הצעירים, השבוע ערכה עירוני מבחני קבלה לשחקני מחלקת הנוער, המעוניינים להשתלב בה בעונה הקרובה.

עוד נקודה ראויה לציון היא, כי בתוך הצרות הכלכליות, מגלה הנהלת עירוני אשדוד אנושיות רבה, כאשר תרמה בשבוע שעבר 16 סטים של מדים לקבוצת הקט-רגל, צעירי אשדוד, המייצגת את בני הקהילה האתיופית בעיר ומשתתפת בליגת הקט-רגל א.י.פ.ל. על כך מגיעות כל המחמאות להנהלת 'עירוניה', שגם בימים קשים מראה מאיזה חומר אנושי קורצו אנשיה.

975957975

החלה מכירת המנויים באדומים

בצד האדום של העיר החלה מכירת כרטיסי המנוי למשחקי אדומים אשדוד, לעונה הקרובה. מחיר מנוי למבוגר יעמוד על 400 שקלים ואילו מנוי לנוער יעלה 200 שקלים. רק לשם השוואה, מנוי למשחקי מ.ס אשדוד, כביכול הקבוצה הבכירה בעיר, המשחקת בליגת העל, יעלה 320 שקלים בלבד. דבר המלמד על חוזקו של המותג הנקרא האדומים אשדוד. בצד המקצועי, הקבוצה ממשיכה להתכונן לעונה הקרובה והחתימה בשבוע שעבר את הקשר רז מזרחי, שמגיע ממכבי שעריים, במדיה כבש ארבעה שערים בעונה החולפת והעפיל עימה לגמר ה'פלייאוף' של ליגה א' דרום. מזרחי היה מועמד לקבוצת עירוני אשדוד ובסוף בחר בצד האדום של העיר.

97585686

מזרחי בן ה-22, גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, ממנה עבר לקבוצת עירוני מודיעין ולאחר מכן, עבר לשעריים. השחקן, שיוסיף מימד של מהירות לחוליית הקישור של האדומים, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחתום באדומים. מועדון בעל שאיפות גדולות, שהוא כמו משפחה חמה, עם קהל אוהדים גדול ותומך. זו זכות גדולה ללבוש את החולצה האדומה. אעשה הכל למען הסמל, האוהדים ומטרות הקבוצה."

בית"ר אשדוד ממשיכה להתכונן

המועדון הצהוב מליגה ג' מרכז, שהצהיר כי יתמודד על העלייה לליגה ב' בעונה הקרובה, הודיעה על החתמה נוצצת נוספת. אחרי ההצטרפות של החלוץ ליאור סוויסה בשבוע שעבר, המגן אלון זבולון, שיהיה בספטמבר בן 37, חתם השבוע בבית"ר אשדוד. זבולון מתפקד כמגן שמאלי ומגיע לבית"ר אשדוד, מעירוני גדרה (כמו ליאור סוויסה).זבולון, שיוסיף הרבה ניסיון לקבוצה של יוסי כנפו וניר אבגי, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחתום בקבוצה ואני מקווה שעם הניסיון והיכולת של כולנו בהדרכתו של ניר אבגי נשמח בסוף העונה."

שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא מידן גור, שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בעבר בנבחרת הנערים של ישראל. גם השחקן נתן גנון, הודיע כי ימשיך עונה נוספת בקבוצה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן