מתחילים לעבוד

מכבי אשדוד בכדורסל הצליחה להעמיד תקציב מינימום לעונה הקרובה. המתאזרח ג'וש פראונד חתם. עידן אלבר מנבחרת העתודה מועמד. החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חדשות טובות לענף הכדורסל בעיר. על פי דיווחים, קבוצת מכבי אשדוד הצליחה לשרוד את המשבר הכלכלי שפוקד אותה והחלה בתהליך בניית הסגל לעונה הקרובה. ככל הנראה, הקבוצה תתבסס על סגל צעיר, שיכלול שלושה זרים בלבד. כידוע, מנהלת הליגה מעניקה מענק כספי לקבוצות שבסגל שלהן ישחקו פחות זרים. המענק מגיע על חשבון קבוצות שיחתימו חמישה זרים ותאלץ לשלם על כך קנס למנהלת הליגה.

בתוך כך, המאמן בראד גרינברג ועוזרו דני גוט החלו לעבוד. ה'פאוור פורוורד' האמריקאי/יהודי ג'וש פראונד, בן ה-23 ממכללת רואנקה הקטנה, חתם על חוזה לעונה הקרובה במדי מכבי אשדוד, שיהיה החוזה המקצועני הראשון שלו בקריירה, לאחר שלוש עונות במכללה. פראונד, המתנשא לגובה 2.01 מטרים, העמיד בעונתו האחרונה במכללה ממוצעים של 18.7 נקודות, 10.7 כדורים חוזרים ו- 1.9 אסיסטים.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של אשדוד הוא שחקן נבחרת העתודה, עידן אלבר בן ה-19, המשתתף בימים אלה יחד עם הנבחרת ב'יורו' עד גיל 20, המתקיים בארץ. אלבר שיחק בעונה שעברה בהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית, במדיה קלע 10.6 נק', ב-26 דק' למשחק. אלבר בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, נמצא במגעים מתקדמים עם אשדוד וככל הנראה יחתום בשורותיה עם תום אליפות אירופה.

מועמד נוסף להגיע לאשדוד, הוא בן קרטר בן ה-23, ששיחק בעונה החולפה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. קרטר הינו מתאזרח והוא בנו של השחקן לשעבר מייקל קארטר, שהיה ידוע בכינויו 'המשוגע' ושיחק שנים רבות בהפועל חולון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן