יומן כדוריד

איגוד הכדוריד פירסם את לוח משחקי ליגת הכדוריד. האלופה, הפועל אשדוד תפתח בבית נגד הפועל קרית אונו. בהגרלת גביע האיגוד נקבע כי אשדוד תפגוש את המנצחת בין פלזן הצ'כית להאוקאר האיסלנדית. אדיר כהן ישחק ככל הנראה, בליגה בשווייץ
 

צילום: עמוד הפייסבוק של הקבוצה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת 'ווינר' בכדוריד תצא לדרך בתאריך ה-20/9/19 והשבוע פרסם האיגוד את לוח המשחקים לעונה הקרובה. אלופת המדינה הטרייה, שתאלץ להסתדר ללא אדיר כהן, שככל הנראה יחתום בליגה השוויצרית, תפתח את העונה במשחק בית נוח יחסית מול הקבוצה המשתפרת, הפועל קרית אונו. במחזור השני תצא אשדוד למשחק חוץ קשה ברמה"ש, מול א.ס המקומית, שהתחזקה משמעותית בשבועות האחרונים.

במחזור החמישי יצאו החניכים של אולג בוטנקו למשחק חוץ קשה במיוחד, מול הפועל ראשל"צ, של המאמן עידן מימון, שתרצה העונה להחזיר את השליטה בליגה אליה. מחזור לאחר מכן, הפועל אשדוד תארח את מכבי ראשל"צ, בשיחזור של גמר ה'פלייאוף'.

בגביע האיגוד האירופי בו תשתתף הפועל אשדוד, נקבע כי היא תתחיל את הטורניר מהסיבוב השני ותשחק נגד המנצחת בין ויטוריה פלזן מהליגה הצ'כית, לבין האוקאר מהליגה האיסלנדית. זו תהיה ההופעה הראשונה בהיסטוריה של הפועל אשדוד בגביע האיגוד האירופי, אך לא במפעל אירופי, שכן השתתפה בעבר בגביע האתגר. המשחקים של אשדוד באירופה צפויים להתחיל בחודש אוקטובר והקבוצה כנראה תארח את משחקה הביתי באולם הכדורסל בעיר.

גם הגרלת גביע 'ווינר' פורסמה והפועל אשדוד תשחק בבית ד' עם עירוני רחובות והפועל קרית אונו. הטורניר ייצא לדרך בתאריך ה-30/8/19 ויהווה הכנה לקראת עונת 2019/20 הממשמשת ובאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן