מלכודת מוות בקניון הסיטי: דלתות יציאות החירום נעולות רוב הזמן

דלתות החירום בקניון הסיטי, שאמורות להיות במקרה של אירוע חריג להציל את באי המקום נעולות. תושב אשדוד שהתלונן במשטרה מתריע: "זו סכנת נפשות. כשאני מתלונן פותחים ואז שוב סוגרים ונועלים. זה עלול לעלות בחיי אדם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קניון הסיטי הצמוד לתחנה המרכזית באשדוד הומה אנשים. נוסעים וקונים שמגיעים למקום. לטענת תושב אשדוד אכפתי, יציאות החירום בקניון נעולות וסגורות, ובמקרה של אירוע חירום זה עלול להיות, חלילה וחס, אסון. "כשעברתי בקניון הבחנתי כי יציאות החירום במקום פשוט נעולות וסגורות" הוא מספר ל״השבוע באשדוד". לדבריו,"במקרה של אירוע חירום כמו שריפה במקום, אותם האנשים שיהיו במקום לא יוכלו להימלט מהמקום ועלול להיות אסון ופגיעה בחיי אדם".

לדבריו, הוא פנה לממונים והעיר על כך: "הם פותחים את הדלתות ואז שוב סוגרים אותם. ככה לסירוגין. התופעה הזו כבר משנת 2016. הם משחקים במין משחק של חתול ועכבר, ביודעין וזאת כאשר על הכף מוטלים חיי האנשים שנמצאים במקום. במקרה של שריפה לכו ותחפשו אצל מי המפתחות לדלתות החירום… אנשים עלולים להיתקע ולהיחנק מהעשן. פשוט סכנת נפשות ולאף אחד לא איכפת" הוא מתריע.

DSCN0163 קניון אשדוד יציאת חרום ללא

כידוע, קניון הסיטי, מהווה מוקד משיכה לקניה ובילוי לתושבי אשדוד והסביבה וכולל את התחנה המרכזית. באי המקום אינם מודעים לכך שדלתות החירום נעולות. לדברי התושב, הוא פנה מספר פעמים והתלונן אבל כל פעם מחדש הוא מוצא שהדלתות נעולות. הוא תיעד בזמנים שונים את הדלתות הנעולות ואף טרח והגיש תלונה נגד מנהל הקניון במשטרה.

בשבוע שעבר בטרם פנה לעיתון, הוא הגיע שוב למקום לבדוק האם הדלתות נפתחו וגילה שהן נותרו סגורות ומסוגרות. "הכתובת על הקיר"… או יותר נכון על דלת החירום.

מעיריית אשדוד, משטרת אשדוד וקניון הסיטי טרם התקבלה תגובה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן