ליגה א' דרום תתכונני

קבוצות האדומים ועירוני אשדוד מחממות מנועים לקראת העונה הקרובה, בה יתקיימו שני משחקי דרבי שיהיו שיחת היום בכדורגל הישראלי. על הנייר, כיום לאדומים סגל חזק יותר. וגם: בית"ר אשדוד מליגה ג' מרכז מסתערת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הגיזרה מתחממת בקרב הקבוצות האהודות בעיר. האדומים אשדוד הצליחו לשמור על הנכס הכי חשוב ומלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, החלוץ עידן שריקי, שחתם בשבוע שעבר לעונה נוספת באדום, במהלך שפתח את התיאבון של האוהדים. שחקן חשוב נוסף שהודיע כי ימשיך בקבוצה הוא רחמים צ'קול המוכשר, שהגיע להבנות עם הנהלת האדומים. מלבדם, המאמן הטרי חיים לוי של האדומים אשדוד, הצליח לשים את היד על אחד מהשוערים המבוקשים בליגה א', הלא הוא גיא סאלם בן ה-34, עמד בעונה החולפת בין הקורות של קבוצת עירוני באקה אל גרבייה מליגה א' צפון והיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה שהעפילה לגמר הפלייאוף, מרחק פסיעה מהליגה הלאומית. בעבר שיחק סאלם מספר עונות במדי מכבי יבנה בליגה הלאומית והוא מביא עימו הרבה ניסיון ושקט שלבטח יעזור להגנה האדומה.

עוד שני שחקני רכש מסקרנים שישדרגו את הסגל של המאמן חיים לוי וקבוצתו האדומה הם המגן השמאלי דני בורחל והקשר מוחמד באדיר. בעברו, שיחק בורחל בן ה-28 בליגת העל בעירוני קרית שמונה ובעונה החולפת שיחק בהפועל פ"ת, אליה הגיע מהפועל מרמורק. בורחל זכור מכל עקב הסכסוך שלו עם סוכן השחקנים דודו דהאן, כששיחק בהפועל עכו, שכידוע, נמצאת לכאורה בשליטה של דהאן. בורחל אמר לאחר החתימה באדומים: "שמח שהצטרפתי לקבוצה אחרי שיחה טובה שהייתה לי עם רוני חג'ג' הבעלים ועם המאמן חיים לוי. החלטתי להגיע לאשדוד לא כדי להעביר שנה, אלא לעשות עונה טובה ולהצליח עם הקבוצה. מעכשיו אני מדבר במגרש."

הקשר מוחמד באדיר בן ה-22 מגיע מקבוצת שמשון כפר קאסם מליגה א' דרום, במדיה כבש 17 שערים בעונה שעברה, כולל שער מול האדומים אשדוד. מדובר בתוספת כוח משמעותית לסגל של האדומים בכלל ולחוליית הקישור בפרט, שלבטח יוסיף הרבה כוח ועוצמה לקבוצה.

בצד הצהוב של העיר, העסק מתנהל בעצלתיים כתוצאה מהאטה בקצב מכירת המניות. נכון לכתיבת שורות אלה, נמכרו 220 מניות. אימון הפתיחה נקבע לתאריך ה-28/7 ואוהדי הקבוצה מתכננים הפנינג גדול. לפי הסגל שמתגבש, שככל הנראה יתבסס על שחקנים צעירים, נראה שהכוח הכי גדול של הקבוצה יהיה העונה ביציעים. בנושא הרכש, חתם בקבוצה המגן השמאלי צח בללי בן ה-23, ששיחק בעונה שעברה במכבי יבנה ושותף ב-26 משחקים. בללי גדל בקבוצת בני יהודה והוא מגיע לעירוני אשדוד בכדי להחליף את רפי עמרן, שכזכור נפגע בתאונת דרכים בשלהי העונה שעברה ולא ימשיך בקבוצה.

שחקן צעיר נוסף שחתם בעירוני הוא הבלם דליי טגניה בן ה-22, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל כפר שלם. בעונה שעברה כבש טגניה, שגדל בנוער של מכבי והפועל ת"א, שני שערים בשלושים הופעות בכפר שלם והוא מגיע לחזק את החוליה האחורית של 'עירוניה'. עוד שחקן חדש שמגיע לעירוני הוא החלוץ בן ה-25 אושרי טוויל, שמגיע מקבוצת מכבי שעריים, במדיה כבש ארבעה שערים בעונה החולפת. טוויל גדל בנוער של הפועל ת"א ובעונה שעברה סבל מפציעה שהשביתה אותו לשלושה חודשים.

בית"ר אשדוד רוצה ליגה ב'

אחרי העונה הטובה שסיפקה, קבוצת בית"ר אשדוד מליגה ג' מרכז מכוונת גבוה ומצהירה על כוונותיה לנסות ולהעפיל לליגה ב'. החלוץ בן ה-36 ליאור סוויסה, שכיכב בעונה שעברה במדי הפועל בני גדרה וכבש במדיה לא פחות מ-51 שערים בכל המסגרות, חתם השבוע בקבוצה לעונה הקרובה. האיש החזק בבית"ר אשדוד, יוסי כנפו התגאה ברכש החדש ואמר: "זה שחקן שלא צריך להגיד עליו שום מילה. המספרים שלו והשם שלו הולכים לפניו. המטרה שלנו לעלות ליגה"

86478

מוקדם יותר השבוע הודיעה בית"ר אשדוד על החתמתו של מאמן הפועל בני אשדוד בעונה שעברה, ניר איבגי. איבגי נחל הצלחה בבני אשדוד, כאשר הצעיד אותה לפלייאוף ולא היה רחוק מלהעפיל לליגה ב'. לאחר החתימה אמר איבגי: "שמח לחתום במועדון כמו בית"ר אשדוד, שהוא כמו משפחה אחת גדולה. מקווה לבנות קבוצה שתתמודד על מקומות 1-3 ושתשחק כדורגל התקפי. מודה להפועל בני אשדוד על העונה הטובה עם הגעה לפלייאוף, לחדר ההלבשה שהיה עבורי משפחה אחת גדולה ועכשיו אני רעב להצליח ביחד עם יוסי כנפו והקבוצה החזקה שנבנה העונה."

עוד שחקן רכש שנחת בבית"ר אשדוד הוא הקשר בן ה-32 אלירן כהן. כהן, שחוזר לקבוצה אחרי שנת הפסקה אמר במעמד החתימה: "החזרה מרגישה לי טבעית ואני מגיע לתת את הכל בשביל יוסי כנפו ובשביל המועדון שהוא מעין משפחה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן