הגיעה לקבל מסאז בביתו של מטפל באיזור אשדוד ועברה אינוס

בית המשפט הרשיע מעסה מקצועי בעבירות של תקיפה מינית של צעירה שהגיעה אליו לקבלת טיפול. השופט קבע: "יש לי אמון מלא בעדות של המתלוננת"
 

בית משפט אילוסטרציה. צילום: PIXABAY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) מעסה מקצועי, שלמה הראל, תושב של מושב בקרבת אשדוד בעבירות מין שביצע במטופלת שהגיעה לקבל אצלו טיפול.

על פי כתב האישום, אישה שחיפשה עיסוי מקצועי הגיעה אל הנאשם, שוחחה עימו בטלפון ואמרה לו שהיא מעוניינת בעיסוי, בעיקר באזור הכתפיים, בשל כאבים מהם היא סובלת. השניים קבעו טיפול לשעות הערב. היא הגיעה למקום העסק של הראל, הממוקם בקרית גת, נשכבה על גבי מיטת הטיפולים על בטנה כשהיא לובשת תחתונים, והנאשם החל לעסות אותה.

"במהלך העיסוי", כך על פי כתב האישום, "קרב הראל את איבר מינו כך שנגע בכפות ידיה של המתלוננת, אשר הכניסה את כפות ידיה מתחת לגופה כדי למנוע מהנאשם להמשיך במעשיו. הנאשם המשיך בעיסוי וחזר על מעשה זה פעם נוספת. המתלוננת אשר הייתה המומה ממעשי הנאשם, לא זזה ממקומה.

הנאשם המשיך לעסות את רגליה של המתלוננת, עלה עם ידיו במעלה ירכיה, הכניס את ידיו מתחת לתחתוניה ועיסה את ישבנה. לאחר מכן הוריד הנאשם את תחתוניה של המתלוננת, ביצע בה מעשה מגונה, מעשה אינוס ומעשה סדום שלא בהסכמת המתלוננת. בהמשך אחז הנאשם בכוח בידיה של המתלוננת וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה".

בית המשפט: "אמון מלא בעדות המתלוננת"
עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם, אשר בשלב זה היה עירום, הוסיף וביצע במתלוננת מעשים מגונים שונים בכך שנגע בגופה ובאיבר מינה וכן ביצע בה מעשה אינוס, כל זאת כשהמתלוננת ההמומה אינה מגיבה. הנאשם קירב את ראשה של המתלוננת לאיבר מינו. "בשלב זה", נטען בכתב האישום, "המתלוננת אמרה לנאשם שהיא רוצה ללכת והחלה לרעוד ולבכות. הנאשם כיסה את גופה של המתלוננת במגבת ואמר לה שתירגע. המתלוננת אמרה שהיא רוצה ללכת. המתלוננת התלבשה במהירות, יצאה מהחדר ומסרה לנאשם שטר של 200 שקלים, שהשיב לה חצי מהסכום והיא עזבה במהירות את המקום.

בהחלטתו של בית המשפט להרשיע את הראל בעבירות המיוחסות לו, הוא קבע: ״על יסוד כלל הראיות שנותחו לעיל; ובעיקר לנוכח האמון המלא שנתתי בעדות המתלוננת, הנתמכת בראיות אודות מצבה הנפשי לאחר האירוע – הגעתי למסקנה שהיא חוותה את המעשים המיניים שביצע בה הנאשם, כפי שתיארה בעדותה. גרסתו של הנאשם, שלפיה המתלוננת, שהייתה זרה לו לחלוטין עד האירוע, בדתה נגדו עלילת שווא כה חמורה, מבלי שהיה לה כל מניע לעשות זאת – אינה סבירה בעיניי. לא השתכנעתי שהתנהגות המתלוננת הייתה תמוהה במידה המכרסמת במהימנותה, כטענת ההגנה.

לאור התרשמותי ממהימנותה ומתמימותה של המתלוננת, במידה השוללת כל ספק סביר שמא מדובר בעלילה; לאור ההסברים שהצעתי לעיל לתמיהות שהעלתה ההגנה באשר להתנהגותה; ולאור חוסר האמון בגרסת הנאשם – לא נותר בלבי ספק סביר באמיתות גרסתה, ובכך שהנאשם ביצע בה את המעשים שעליהם העידה״, קבע בית המשפט.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן