מחפשת חתן ברשת: "שיהיה לצידי, שיעניק, יקשיב ויאהב"

ולרי גד’ז, בת 38, רווקה מאשדוד בעלת מכון יופי הקימה את העסק המשגשג במו ידיה. בצעד אמיץ ולא אופייני לה היא פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק בו היא מחפשת בן זוג להקים אתו משפחה. "אני מחפשת בחור אינטליגנטי, דתי רווק או גרוש בלי ילדים עד 43 עם ראש על הכתפיים, שבשל לה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ולרי גד'ז בת 38, היא אישה נאה ומרשימה, אשת שיחה ובעלת מידות טובות. היא אשת קריירה ובעלת מכון ולרי. עסק שהקימה במו ידיה. עכשיו, היא אומרת זה הזמן להקים בית, למצוא אהבה להתחתן ולהביא ילדים. בפוסט מרגש ואמיץ שהעלתה בפייסבוק וגרם מאות ליקיים, שיתופים ותגובות. ״אומרים שאם תעזור לעצמך, השם יעזור לך" היא אומרת בשיחה עם 'השבוע באשדוד’”, "אז אני עושה את ההשתדלות שלי".

הפוסט שלה נגע לרבים והיו לו תגובות רבות אוהדות ומאות שיתופים של גולשים. וכך כתבה: "אספתי הרבה מאוד אומץ לפרסם את הפוסט הזה. בחרתי לעשות צעד שמעולם לא עשיתי בפורום האישי של הפייסבוק הפרטי שלי. עליתי לארץ הקודש שלנו מצרפת בשנות ה- 2000. אני רווקה בת 38 שמנהלת עסק לבד מזה יותר מ- 16 שנים, שלוקח הרבה מזמני. יחד עם זאת יש לי סדר עדיפויות ומה שחשוב לי אני עושה. אני גאה להיות אישה שמעוררת מחשבה, כי אני אומרת מה שאני חושבת והולכת עם האמת שלי. אומרים עלי שאני אישה נאה, גבוהה 176, טובת לב שיודעת להעניק, משפחתית, חייכנית ומאירת פנים. דתיה, שומרת שבת חגים , כשרות ומתפללת כל יום, אך לובשת מכנסיים ( תמיד בצניעות ) עצמאית ועוצמתית. אני מחפשת את האחד שלי שיהיה לצידי להעניק, להקשיב ופשוט לאהוב! אני עובדת וחיה בדרום ורואה את עצמי מגדלת ילדים כאן קרוב לאנשים הקרובים לליבי".

לולרי, כאמור, יש מכון יופי במרכז ד' הנקרא על שמה. מדובר במכון מצליח עם מוניטין רב. במקום היא מטפלת בלקוחות מכל הלב. היחס משפחתי וחם. את העסק הקרוי על שמה היא הקימה במו ידיה בשנת 2003, תחילה הייתה מגיעה לבית הלקוחות לתספורת, צבע או איפור. כעבור שנתיים הקימה עסק של טיפולי יופי נייד. ומשם פתחה את החנות ברובע ד'. היא מטפחת נשים במגוון טיפולי יופי. יש לה קו מוצרים על שמה. הקמת העסק הצריכה זמן רב והיא השקיעה את כולה בעבודה, ולא התפנתה לדבר שהיא כמהה לו להקים בית ולהתמסד. "זה לא שלא הכרתי בחורים" היא מבהירה. "פשוט לא הצליח. אחרי שנים באתרי הכרויות הלכתי לאיבוד".

ועם כל הלקוחות שלך אין אף אחת שהציעה לך להכיר את הבן שלה?

"בטח שהיו מקרים כאלה. אני הסכמתי לפגוש דרך אנשים שהציעו גם לקוחות וגם חברות ומשפחה. לצערי זה לא הגיע למשהו רציני".

ולתוכנית היכרויות בטלוויזיה לא פנית?

"הציעו לי להירשם ריאליטי אבל זה לא אני. אני פשוט לא מסוגלת להיחשף מול מיליון צופים ומצלמות”.

ולרי גדז

איזה בן זוג את מחפשת?

"בחור אינטליגנטי , דתי רווק או גרוש בלי ילדים עד 43. אחד עם ראש על הכתפיים, שטוב לו בחיים שלו ובשל להקים משפחה. שיודע להעניק ולאהוב”.

בעקבות הפוסט פנו אליך גברים?

"כן היו תגובות שריגשו אותי, חלק מבוגרים מידי, היו גם מטורפים. בינתיים לא הייתה פנייה של מי שמתאים לי".

בראיון איתה נמצאת אמא שלה, ליליאן שולמית. סבתא ל- 6 נכדים. "השביעי בדרך" היא אומרת ומקווה שולרי תמצא את המיועד לה. "הבת שלי עשתה מעשה אמיץ וממש לא מתאים לאופי הצנוע שלה. אני גאה בה. אני מקווה שהיא תמצא אהבה, תתחתן ותהפוך לאמא. מי שיתחתן אתה ירוויח היא אישה שיודעת לתת ולהעניק ותהיה אישה טובה ואמא מדהימה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן