טרגדיה קורעת לב: בת 25 נפטרה לאחר עברה ניתוח לב

תמי (חיה) דדי בת ה- 25 עברה ניתוח לב פתוח לפני שלושה שבועות במהלכו חטפה דום לב. במשך שלושה וחצי שבועות היא הייתה מורדמת ומונשמת ואשדוד כולה התפללה לנס. ביום שישי בלילה היא נפטרה ובמוצאי שבת היא הובא למנוחות עולמים בבית העלמין באשדוד. בני משפחתה וחבריה ממק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי בערב, שלושה וחצי שבועות לאחר שעברה ניתוח לב שבעקבותיו הייתה מורדמת ומונשמת נדם ליבה הגדול והטוב של תמי (חיה) דדי, בסך הכל בת 25 מאשדוד. הבשורה המרה שהתקבלה במהלך השבת, גרמה לתדהמה והלם בקרב חבריה הרבים במקיף ג' ובעבודתה בחברת 'ישראכרט'. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה בהלוויה קורעת לב במוצאי שבת.

תמי, בתם הבכורה של בלה ודוד דדי, גדלה והתחנכה באשדוד. "תמי עוד לא זכתה לחגוג יום הולדת 25" מספר אחיה, אדם בכאב גדולה. "היא למדה במקיף ג' סיימה בהצטיינות. עבדה ב׳תל השומר׳ ומשם עברה לעבוד ב'ישראכרט כמפעילת מחשב. כל הזמן הייתה עם חיוך על הפנים. תמיד צחקה. לכל מקום שהגיעה הייתה הרוח החיה והעירה את כולם. ההורים שבורים ולא מעכלים שהיא נפטרה".

642245231

לדברי אדם, תמי נולדה עם מום בלב. לפני מספר שבועות החליטו הרופאים בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, כי עליה לעבור בהקדם ניתוח לב פתוח. לפני כשלושה וחצי שבועות היא עברה ניתוח במהלכו קיבלה דום לב, עברה ניתוח נוסף ומאז הייתה מורדמת ומונשמת. רבים התפללו וקיוו לנס. שתמי תפתח את העיניים היפות ותחייך את החיוך המפורסם שלה, אבל מצבה החמיר ביום שישי ובשעות הערב היא נפטרה.

בפוסט מרגש נפרד ממנה אחיה, אדם: "תמי שלי, אחות שלי יקרה. אני אוהב אותך עד עמקי נשמתי. רציתי שתראי אותי מתחת לחופה רציתי להכיר את בעלך ולהיות דוד לילדים שלך. לא אשכח אף פעם איך היית אוספת אותי מהבית ספר גם כשיורד גשם מבול והיינו חוזרים ביחד רטובים וסחוטים ממים ורצים ישר למפזר החום… איך היינו הולכים יד ביד לחוגים שלי.. איך תמיד היית נשארת בבית וחא יוצאת עם חברות שלך למעני !! ועכשיו.. אין שום דבר ושום דרך שאוכל לגמול לך על זה בחזרה.. אני מקווה שאת במקום טוב יותר !!.. אני מקווה שאת שומרת על המשפחה.. אני מקווה שאת לא סובלת יותר… תמיד היית לי אוזן קשבת וגם כשצריך אצבע נוקפת… למדתי ממך המון… לקחתי ממך המון תכונות ודברים שאין בכל בן אדם.. נעמת לי מאוד אחות יקרה שלי… מי יתן ונשמתך תהיה צרורה בצרור החיים. מי יתן ונשמתך תהיי מנוחתה בגן עדן.. אני אוהב אותך אחות שלייייייייי !!!!"

5488262848

גם חבריה הרבים התקשו להאמין שתמי איננה. הרשתות החברתיות הוצפו בפוסטים של החברים. חברה אחרת סיפרה כי דיברה עם תמי לפני הניתוח: "אמא ! אני בשוק ! דיברנו ואמרתי לך שאני מחכה ממך לבשורות טובות !! ממש אסון. ענבל שאבו חברתה ספדה לה: “תמי שלי איך הלכת לי! אני זוכרת שלפני כמה חודשים אחנו דיברנו שאת לא יכולה לבוא לחתונה שלי וכ"כ רצית לבוא לברית של בני וזה פשוט לא קרה כי נכנסת לניתוח יום אחרי הלידה שלי! חברה כ"כ טובה עם לב זהב! לא נקלט… הלם!"

בת אל איפרגן המפקדת של תמי בצבא סיפרה בפוסט על תמי. לדבריה חלפו מאז ששירתו יחד 5 שנים אבל ההלם רב : "תמי הייתה חיילת בפלוגת הקשר של חטיבת שומרון במחלקת המחשוב. תמיד הייתה עם חיוך על הפנים, גם שהיא ׳לא תמיד צייתה לפקודות׳ (בכל זאת צבא) אף פעם לא היה אפשר לכעוס עליה. היא הייתה נכנסת למשרד שלי עם חיוך תמים ועיניים גדולות ומיד ליבי היה מתרכך. נוחי על משכבך. אוהבת אותך ילדה."

"תמי הייתה קסם של אדם"

זיו ווינברג היה המנהל התפעולי של תמי בחברת ׳ישראכרט׳ מספר שכל חבריה לעבודה והמנהלים לא מצליחים לעכל את מותה של הבחורה שהייתה הלב של כולם. "תמי הייתה קסם של אדם. בחורה מאוד מוכשרת והייתה אחראית על כמה תחומים, מדהימה חברה טובה. בנאדם שאי אפשר להגיד עליו דברים רעים, מצחיקה מלאת חיים, אנרגיה מטורפת, אנחנו כולם בהלם, המומים עדיין לא מאמינים שזה קרה, הייתה כל הזמן מצחיקה אותנו וכל מיני שטויות כל מיני הקפצות, הפחדות, חשבנו שזה עוד משהו מהמתיחות האלה, בחורה כישרונית חכמה בטירוף מקצועית טכנית ברמות מטורפות".

כמה זמן אתה מכיר אותה?

"עבדנו יחד בערך 3 שנים"

ידעתם על בעיות הלב שלה?

"כן ידענו, ולפני הניתוח היא הייתה בביקורת וסיפרה שצריכים לנתח אותה בדחיפות ונכנסה לניתוח בבית החולים ׳סורוקה׳ ומשם הכל היסטוריה”.

החברים בעבודה ליוו אותה למנוחות ושומרים על קשר עם המשפחה מרגע הניתוח. לדברי זיו הם ימשיכו ללוות את המשפחה גם עכשיו. החברים עשו פינת הנצחה לתמי בעבודה. "כולם מתקשים להאמין. היא השאירה בור ענק בלב של כולם. תמיד עם חיוך גדול וחברה ברמות. היא נהגה להביא את אחותה הקטנה שרה בחופשות לעבודה. בפסח הגיעה עם אחותה ועם הכלבה סנדי. היא מגנטה ילדים. התחברה אליהם בצורה מדהימה. לפני מספר שבועות עשיתי אירוע לחברים לעבודה אצלי בבית. תמי הגיעה לפני כולם לעזור בהכנות. היא התחברה לבן שלי פתאום אני רואה אותה קופצת אתו בטרמפולינה. הוא שואל אותי מתי אקח אותו לעבודה ואומר ש' תמי הבטיחה לעשות לנו קיטנה'. היא הייתה מדהימה עם ילדים, עובדת מקצועית ומעל הכל חברה אמיתית עם חיוך גדול על הפנים. חיוך שלא נשכח".

האח אדם בן ה- 18 מתנדב בתחנת כיבוי האש באשדוד. החברים מתחנת כיבוי אש הגיעו לבית המשפחה ודאגו לספק ציוד אבלים למשפחה. ומלווים את אדם והמשפחה בשעתם הקשה.

תמי השאירה הורים בלה ודוד אחים אדם ושרה. יהי זכרה ברוך

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן