פנסיונרית תובעת את יינות ביתן: נתקלה באזיקונים לקשירת עיתונים ושברה הכתף

רגלה של תושבת אשדוד בת 68 נתקלה באזיקונים לקשירת עיתונים ביציאה מיינות ביתן ושברה את הכתף. כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, נגד המרכול ונגד חברת הביטוח הכשרה המבטחת אותו.

צילום: שירן ולק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה עולה כי התאונה קרתה לפני כ-4 שנים והיא פנתה למרכז הרפואי 'ביקור רופא' כשהיא סובלת מכאבים ונפיחות בכתף ימין. בצילום שנערך לתובעת אובחן כי היא סובלת משבר בכתף ובבדיקת אולטרה סאונד שבוצעה כמה חודשים מאוחר, אובחנו קרעים בגידים בכתף. אם לא די בכך היא נאלצה לעבור ניתוח בגיד באחת מאצבעות יד ימין, שנפגעה בעת נפילתה.

מומחה לכירורגיה ואורתופדיה מטעם התובעת קבע בחוות דעתו כי מאז התאונה האשה סובלת מכאבים והגבלה בתנועות כתף ימין עם ירידה בתפקוד והחמרה בכאבים ומכאבים בכף יד ימין ואצבע מספר 4, לכן נכותה היא בשיעור של 20 אחוזים.

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג טוען בין היתר בתביעה כי אם בעלי יינות ביתן היו פועלים בזהירות הנדרשת, דואגים לסביבה בטוחה, לניקיון רצפת המתחם באופן ראוי ובטיחותי, דואגים לסדר העיתונים או דואגים להסיר המפגע והיו מזהים את גורמי הסיכון ומתקנים בהתאם את הליקויים בשיטת העבודה, האשה לא הייתה נופלת וניתן היה למנוע את תוצאות התאונה.

כתוצאה מהתאונה התובעת הפכה מאישה עצמאית, אשר ניהלה משק בית בכוחות עצמה, למוגבלת מאוד הזקוקה לעזרה. עקב נכותה התפקודית אינה יכולה עוד לשרת עצמה כבעבר והיא זקוקה ותזדקק גם בעתיד לעזרה צמודה. בנוסף, מאז התאונה ובעקבותיה מתקשה מאוד התובעת בביצוע פעולות יומיומיות ופחתו הנאות חייה באופן משמעותי.

האשה תובעת מבית המשפט לפסוק לה פיצוי מתאים עבור עזרת צד ג', הפסדי שכר, כאב וסבל, הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה. טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן