פלפלים אדומים וצהובים

ליגה א' בפתח וקבוצות אדומים ועירוני אשדוד החלו בבניית הסגל בשבוע האחרון. בצד הצהוב תומר בן חיים ועידן חג'ג' חתמו לעונה נוספת. באדום, הקשר עדן בן מנשה חתם, למרות דיווחים על כך שחלק ממשכורות סוף העונה שעברה לא שולמו לשחקנים. אחד השחקנים: "בושה וחרפה"

צילום: דף הפייסבוק של עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצות המקומיות אדומים ועירוני אשדוד החלו במלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה. בעירוני הצליחו להשאיר את הקשר המצוין בן ה-31 תומר בן חיים, שהבקיע בעונה שעברה 10 שערים, כולל כמה מכריעים במיוחד. בן חיים חתם בקבוצה לעונה נוספת וימשיך איתה במסע לכיבוש ליגה א' דרום. בן חיים, שהיה מכונה ה'מנוע' של הקבוצה מסר: "אין מאושר ממני להמשיך עם הקבוצה הזאת את המסע הזה עם המועדון שאחרי עונה אחת בלבד, הפך עבורי לבית. שמח וגאה להיות שייך למכבי עירוני אשדוד. השמיים הם הגבול עבור המועדון הזה." גם שחקן ההתקפה המצוין עידן חג'ג' הודיע כי ימשיך עם הקבוצה עונה נוספת. בעונה שעברה חג'ג' כבש 10 שערים לזכות עירוני אשדוד, אחרי שהגיע בחודש ינואר משמשון כפר קאסם. חג'ג' ידוע בזכות רגל שמאל האימתנית שלו ובשל כך, זכה לכינוי המחייב- 'אבי נמני של הליגות הנמוכות'. חג'ג' מסר באמצעות הרשת החברתית: "כמה קשה- ככה מתוק. אחרי חצי עונה בצהוב, אני יכול להגיד שאני נמצא בבית חם ואוהב. אין מאושר ממני להמשיך עוד עונה בקבוצה ולהיות שייך למשפחה הצהובה. מחכה לפתיחת העונה ולעוד רגעים של אושר ביחד."

".בעירוני אשדוד חתם גם הקשר עמרי מנשה בן ה-21 ששיחק בעונה שעברה בהפועל אזור, מליגה א' דרום והבקיע 4 שערים. בנוסף, הקשר יגל בלאיש בן ה-25 האריך את חוזהו בעונה נוספת. יגל היה מהשחקנים האהובים על הקהל הצהוב בעונה שעברה והפגין אגרסיביות וקשיחות במרכז השדה של עירוני. שחקן משמעותי נוסף שהאריך חוזה הינו הבלם בן ה-30 עמרי כהן. כהן, שהוא חבר עמותה בעירוני, כבש 4 שערים (כולל שער חשוב במשחק העונה מול קרית מלאכי בניצחון 3-1) ב-30 הופעות במדים הצהובים כחולים והיה אחד ממעוזי ההגנה של הקבוצה העונה. כהן, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, אמר לאחר החתימה בעירוני: "שמח וגאה להמשיך עונה נוספת במועדון שהוא ללא ספק שייך לרמות הגבוהות. רוצה להודות לאוהדים שלא הפסיקו לעודד ולתמוך אפילו לרגע אחד."

פנים חדשות נוספו לצוות המקצועי, לאחר צירופו של יוסי אברהם לעמדת עוזר המאמן. אברהם בן ה-34 היה עוזר מאמן בהפועל אזור בשתי העונות האחרונות. לא ברור מה מעמדו של הקשר האגדי ברוך דגו, לו יש מספר הצעות מקבוצות בליגה א'. דגו מהווה סמל עבור עירוני ובהנהלת הקבוצה יהיו חייבים לעשות מהלך, לפני שקבוצה אחרת תחטוף את הסמל הצהוב. שני שחקנים שלא ימשיכו הם הקשר ליאור היילה והמגן נדב עמר, שהיו שחקנים משמעותיים מאוד בקבוצה בעונה שעברה, עזבו וחתמו בעירוני שדרות, אותה ינסו להעלות לליגה א'.

באדומים אשדוד נראה כי מתכווננים לסגל צעיר ורעב, שינסה להסתער על הצמרת בעזרת הדחיפה של הקהל האדום, שידוע באהבה שמרעיף על הקבוצה. הקשר עדן בן מנשה בן ה-23 חתם באדומים לעונה אחת. בעונה שעברה שיחק בן מנשה בקבוצת אסי גלבוע מליגה א' דרום וכבש ארבעה שערים. לאחר החתימה בן מנשה הצטלם עם בלם הקבוצה הותיק, יאיר אזולאי והצהיר: "מודה למאמן ולהנהלה על האמון שנתנו בי ומבטיח להחזיר להם במגרש. הגעתי לבית חם." הקשר לישי ביטון, שהיה מהשחקנים החשובים והטובים בקבוצה נבחן בקבוצת מ.ס אשדוד בימים האחרונים. על פי דיווחים נראה כי הקשר בן ה-29, שהבקיע בעונה שעברה שבעה שערים, ישאר בסופו של דבר באדומים אשדוד, למרות שאחד ממאמני מ.ס אשדוד, רוני אוואט התרשם ממנו לטובה. על פי דיווחים, השחקנים ה'נוצצים' מהעונה שעברה, אבירם ברוכיאן ושלומי ארבייטמן, שקישטו את הסגל של הקבוצה בעונה החולפת ומלבד כמה הבלחות, לא הרשימו במיוחד, לא ימשיכו בקבוצה.

ידיעה שפורסמה באתר 'דאבל פס' בתחילת השבוע מעיבה על ההכנות לתחילת העונה החדשה. האתר המדובר דיווח כי קיימים מספר שחקנים ששיחקו בעונה שעברה באדומים אשדוד והקבוצה נותרה חייבת להם כספים. יתרה מכך, צ'קים שניתנו לאותם שחקנים, שהעדיפו להישאר בעילום שם, חזרו ולא כובדו על ידי הבנק. אחד השחקנים צוטט כאומר: "בושה וחרפה. כבר מחתימים שחקנים לעונה הבאה, אבל עוד לא סיימו את החשבון מהעונה הקודמת. נשקול לבצע צעדים חריפים." בימים שכאלה, מצופה מראש המערכת, הבעלים רוני חג'ג' להשמיע את קולו ולסדר את תשלומי הקבוצה. לא ככה מתנהלת קבוצת כדורגל ששואפת להיות מקצוענית ואם ככה נראה תחילת הקיץ של האדומים, קשה לראות עתיד ורוד. מה שנראה מצד האדומים תחילה כמו אלטרנטיבה לשליטה של מ.ס אשדוד בענף הכדורגל בעיר, כעת זה נראה ונשמע כמו קבוצת בת של מ.ס. אם מישהו באדומים לא יתעורר, אז הקהל יגלה פתאום שמישהו לקח לו את הקבוצה ואת החלום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן