בדרך לטוקיו עוצרים ברומא

תחרות 'שבע הגבעות' נערכה בסוף השבוע ברומא. השחיין האשדודי שלנו יעקב טומרקין שוב הביא כבוד למדינה ולעיר. טומרקין זכה בשתי מדליות כסף, ב-100 מטרים גב וב-200 מ' מעורב. טומרקין: "אני עם הפנים קדימה לאליפות העולם ואז לטוקיו״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תחרות השחייה השנתית ברומא הנקראת 'שבע הגבעות' התקיימה בסוף השבוע שעבר לעיני קהל רב ונלהב ושחייני נבחרת ישראל זכו להישגים נאים. יעקב טומרקין, בכיר שחייננו, המשיך להציג את הכושר שאנחנו רגילים לראות ממנו וקטף שתי מדליות כסף נפלאות. הכל החל ביום שבת, כאשר זינק טומרקין למשחה 100 מטרים גב והצליח לסיים במקום השני, כשעצר את השעון על 54.15 שניות. במוקדמות של המשחה המדובר השיג יעקב תוצאה של 54.10 שניות, שעזרה לו להעפיל לגמר בו זכה כאמור במקום השני ובמדליית הכסף.

ביום ראשון השבוע, זינק טומרקין בן ה-27 למשחה 200 מטרים מעורב אישי וסיים שוב במקום השני, בזמן מצוין של 2.00.06 דקות. המשמעות: מדליית כסף שנייה יום אחרי יום והשגת הקריטריון לאליפות העולם בדרום קוריאה שתתקיים בעוד כחודש. אם כן, הישג נהדר לטומרקין, שממצב את עצמו כשחיין הכי טוב בישראל, תחרות אחרי תחרות.

יעקב סיפר ל'השבוע באשדוד' לפני הטיסה חזרה ארצה מאיטליה: "שמח עם התוצאות שעשיתי פה. לקחתי שתי מדליות כסף. עשיתי את הקריטריון לאליפות העולם שזה בעוד חודש. אז ככה זאת הייתה תחרות שאנחנו כבר באים בכושר שיא, כמעט שיא, כי בעוד חודש מגיעים כבר לאליפות העולם. עדיין אי אפשר לקבוע את הקריטריון לאולימפיאדה. רק מאליפות העולם בעוד כחודש אפשר לעשות תוצאה ולקבוע קריטריון ולהיכנס למשלחת בטוקיו. זה בעצם ה'פיק' שיש לנו בעוד חודש. מאוד שמח על שתי המדליות שלקחתי. זו תחרות ברמה מאוד גבוהה ברומא. הרבה חבר'ה טובים מכל העולם הגיעו. זו תחרות לא פשוטה וזאת הפעם הראשונה שאני לוקח פה מדליות, אז שוב, אני מאוד שמח. אני עם הפנים קדימה לאליפות העולם ובאמת לטוקיו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן