סגרו את הבאר

מועצה אזורית באר טוביה החליטה להפסיק את תמיכתה הכלכלית בקבוצת מכבי אשדוד בכדורסל. המשמעות: התקציב יקטן ב-1.2 מיליון שקלים. ספנסר ווייס חתם בהפועל באר שבע. גרינברג: "מקווה שעיריית אשדוד תפתור את הבעיה"

צילום: לירון מולדבן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבוצת מכבי אשדוד התעוררו השבוע למציאות חדשה. המועצה האזורית באר טוביה הודיעה כי תפסיק להעביר את השתתפותה בתקציב קבוצת הכדורסל של אשדוד. באר טוביה העבירה בשלוש השנים האחרונות סכום של 1.2 מיליון שקלים לעונה ומהעונה הקרובה באשדוד יאלצו להסתדר ללא התמיכה הזו. בעיריית אשדוד עדיין לא אמרו את המילה האחרונה ועל פי מקורות, אמורה להתקיים פגישה בין ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לבין נציגים ממועצת באר טוביה. בפגישה אמור לסרי לשכנע את מועצת באר טוביה ואת העומד בראשה, קובי אביבי, לחזור בה מהחלטתה.

בהנחה ומועצת באר טוביה תישאר נאמנה להחלטתה, אזי קבוצת מכבי אשדוד תאלץ להסתפק בתקצוב של עיריית אשדוד בלבד, המוערך בכ-4.3 מיליון שקלים לעונה. כשמתבוננים במספרים האלה ולוקחים בחשבון את העובדה שאולם ה'קריה' מזמן אליו את מספר הצופים המועט ביותר בליגת 'ווינר', אי אפשר שלא לשאול, על מה ולמה מקבלת קבוצת כדורסל המשתתפת בליגה לא מעניינת, לא תחרותית, ללא שחקני בית וכמעט ללא קהל, למעלה מארבעה מיליון שקלים מתקציב העירייה? שלא תתבלבלו. על פניו, למכבי אשדוד יש קבוצה נחמדה, המשחקת בליגה העליונה ומספקת רגעי קסם. אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שענף הכדורסל בארץ נמצא בנסיגה מתמדת ואין הצדקה לתקציבים בגובה שכזה. בעוד במועצת באר טוביה התעוררו, כנראה שמישהו במחלקת הספורט באשדוד ישן כבר תקופה ארוכה בשמירה.

בתוך כך, נפרדה מכבי אשדוד מהמתאזרח בן ה-25, ספנסר ווייס. ווייס שיחק באשדוד בעונה החולפת, קלע 5.4 נק' לערב והציג יכולת לא רעה. ווייס חתם בתחילת השבוע בהפועל באר שבע, שם זכה לשידרוג רציני בשכרו. מי שלא אהב את הפרידה מווייס, היה מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג, שאמר: "באופן פתאומי ספנסר ווייס לא ימשיך באשדוד, לאחר שקיבל הצעה משופרת מב"ש. למרות שאני תמיד שמח, ששחקן שאימנתי מתקדם וזוכה לחוזה חדש, זה תמיד מתסכל כאשר שחקן התפתח אצלי ואז אני מאבד אותו. מאחל לספנסר הצלחה. הקבוצה שלנו חייבת להתארגן על עצמה מבחינה תקציבית במהירות, בכדי שנוכל לבנות סגל תחרותי. קשה מאוד למאמן להתחיל את ההכנות לעונה הקרובה, בלי לדעת את גובה התקציב לעונה הקרובה. לבנות קבוצה עם התקציב הנמוך בליגה ועוד שלא יודעים את גובהו, זה משהו שיחסום לנו את ההתקדמות. מקווה שעיריית אשדוד תפתור את הבעיה בימים הקרובים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן