"מבצע קומיקס" אושר לסל תרבות

מבצע קומיקס – מחזה מקורי, בהפקת "הצוללת הירוקה"- הפועל במוזיאון אשדוד לאמנות, קיבלה אישור להיות חלק מסל התרבות הארצי

צילום: כפיר בולוטין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר התבשרו אנשי הצוללת הירוקה, מפיקי ההצגה החדשה "מבצע קומיקס" כי החל מהשנה הקרובה תיכלל ההצגה בסל התרבות של כיתות ג'-ו' וההצגה אף קיבלה ציון לשבח מסל התרבות. ההצגה שהופקה על ידי "הצוללת הירוקה"- אגף קיימות הפועל במוזיאון אשדוד לאמנות, בליווי תיאטרון גושן, עוסקת בתרבות הצריכה המופרזת בחברה של ימינו שהפכה להיות מכורה לקניות, למותגים, לאגירת דברים חומריים, ולקמפיינים ששוטפים את מוחם של הצרכנים.

כוכבת ההצגה היא "צולי"- צליל, ילדה מוכשרת וחכמה שמאד אוהבת לצייר קומיקס. צולי רוצה להיות מקובלת בחברה ולהשמיע את קולה. צולי מחליטה להילחם בתרבות הצריכה המוגברת ויחד עם החבר הטוב שלה, "מיקי גיקי", חנון וחובב מחשבים היא רותמת את מלך הכיתה- גיא גורדון, לקמפיין קומיקס "קונים כמו שצריך" ויוצרת ממנו גיבור על "גגו בוי".

מי שלא שמח מהקמפיין היוצא נגד הקניות המופרזות הוא "דילר" הנבל (שרון אלכסנדר), בעל רשת הקניונים "סופר מגה ג'יגה מול" שכל מטרתו היא לגרום לנו לקנות כמה שיותר.

ההצגה ביוזמת "הצוללת הירוקה", אגף קיימות הפועל במוזיאון אשדוד לאמנות, בשיתוף החברה העירונית לתרבות, עיריית אשדוד, חברת נמל אשדוד, חברת אדמה אגן אשדוד ואיגוד ערים לאיכות הסביבה חבל יבנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן