פיל לבן עם מלא חולדות: שלד מבנה ברובע טו' מסכן דיירים כבר 25 שנה

למעלה מחצי יובל ששלד מבנה נותר שומם ומוזנח ברחוב לואי פסטר, ברובע ט״ו באשדוד. דיירים: "השלד הפך למטרד ובית לחולדות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כבר מעל 25 שנים עומד לו שלד מבנה נטוש בקצה רחוב לואי פסטר ברובע ט"ו. לטענת השכנים השלד הנטוש הפך למטרד של ממש הן מבחינת ריח והן מערימת הזבל בו המושכת חולדות. הדיירים פנו לעירייה בבקשה שיטפלו במטרד המעיב על חייהם.

אחד השכנים הוא הצלם מוטי קדוש שהגיע עם בני משפחתו להתגורר ברחוב לפני 18 שנים. "כבר אז המבנה הזה היה כבר אז באותו מצב. אני יודע שהוא עבר ידיים וכלום לא נעשה. המבנה הזה הפך למטרד של ממש. זה רחוב רגוע בו כל הבתים מאוכלסים מלבד השלד הזה. הוא נמצא בסוף הרחוב. במשך השנים המצב המוזנח הפך לבלתי נסבל ממש. הזבל נערם שם, צמחיית פרא שגדלה בלי טיפול. המקום משמש נרקומנים שמחפשים פינה . במבנה יש צואת כלבים ואפילו צואת בני אדם. זה איום ונורא. יש שם יתושים וקרוב לוודאי שגם חולדות ואפילו נחשים שנמצאים שם, בתוך הזוהמה. זה מטרד ריח וגם מסוכן, אני לא מעיז להיכנס לשם. יש ילדים קטנים ברחוב שלנו ואני חושש שיתקלו בחולדה או נחש. צריך לשים סוף למפגע הזה" הוא אומר.

WhatsApp Image 2019 06 17 at 13.23.46

WhatsApp Image 2019 06 17 at 13.23.461

קדוש, פנה וכתב לעירייה בשמו ובשם דיירי המקום וביקש לטפל במפגע לפני שיהיה מאוחר מידי. לדבריו הוא העלה את בקשתו לעמוד הפייסבוק של העירייה, אולם עד כה טרם קיבל מענה "אני מבקש שיטפלו במבנה הזה, אני לא רוצה לראות חולדות או נחשים מסתובבים ברחוב שלי”.

עיריית אשדוד: ״הבעלים לא אותרו״

מדובר בבית פרטי ומכיוון שבעליו לא אותרו, דאגה העירייה לתחום אותו. בסיור שערך לאחרונה איש מינהלת הרובע, נמצאה פירצה שדרכה נכנסו אנשים לנכס. המידע הועבר לטיפול אנשי השיטור העירוני".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן