הגן הירוק הפך לבית שימוש לכלבים

גן עמוס, פינת חמד ברובע א' הפך לבית שימוש לכלבים מזדמנים. בעלי כלבים מגיעים עם הכלבים, שעושים צרכים במקום מבלי שינקו אחריו. העירייה: "התופעה מוכרת ומטופלת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גן עמוס ברובע א' בסמוך לבית הספר 'גאולים’, הינו פינת חמד ירוקה וותיקה. בתקופה האחרונה הפך הגן הנאה, ל"מחראת כלבים". בעלי כלבים מהאזור נוהגים לטייל עם הכלב בגן ומאפשרים לו לעשות את צרכיו במקום באין מפריע, על אף שבמקום מוצב שלט המתריע על השארת צואת בעל חיים. למרות שבעלי הכלבים צריכים לאסוף את צואת הכלב, הם משאירים אותה בגן.

מספרת תושבת השכונה על הסיוט שהם עוברים: "אני אוהבת לעבור בגן אבל זה הפך בלתי אפשרי. כל בעלי הכלבים באזור נותנים לכלב לעשות צרכיו בגן ואף אחד לא אוסף. בסמוך לגן יש גם משחקיה לילדים וגם בית כנסת קרוב. זה לא נעים והריח נורא. לאף אחד לא אכפת. האם זה הפנים של אשדוד? עיר לא נקייה?".

למרות שהדיריים פנו לעירייה התחושה שלהם שאין טיפול ושהמצב נשאר כמו שהוא. "זה לא רק שצריך לנקות את המקום ולהחזיר את הגן למצבו הקודם אלא גם צריך לפקח ולמנוע את המשך המצב הזה ולא לאפשר להפוך את הגן לשירותים לכלבים", הם אומרים.

עיריית אשדוד: “התופעה מוכרת ומטופלת"

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "התופעה מוכרת ומטופלת ככל שרק ניתן ומעת לעת מתקיים מבצע לאכיפה בנושא צואת הכלבים. על פי תוכנית העבודה , הפקח העירוני המוצב ברובע מסייר בכל יום בגן עמוס, מגלה נוכחות בולטת וככל שנדרש גם מבצע אכיפה נגד בעלי כלבים שלא אוספים את צואת הכלבים. מינהלת הרובע מדגישה כי גן עמוס הוא מהגנים המתוחזקים והמשודרגים ברובע א' וצר לנו כי ישנם תושבים שעוברים על החוק ללא התחשבות בזולת וברכוש הציבורי. תופעת אי ציות לחוק מחייבת שינוי בתרבות ההתנהגותית שלנו בדיוק כמו נהג שבוחר לעבור באדום, להתעלם מהחוק ולסכן את עצמו ואת הציבור. אנו כרשות עושים הכל כדי לשמור על הסדר הציבורי, אך הבחירה האם לשמור או לעבור על החוק נמצאת בידי כל אחד ואחת מאתנו".

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן