הערעור בעליון נדחה: סער גינזבורסקי ישלם 400 אלף שקלים לעו"ד גבי כנפו

העליון דחה את הערעור של סער גינזבורסקי על פסק הדין שחייב אותו לשלם 400,000 שקלים לממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו .  הסכום נפסק לטובת כנפו לאור קמפיין הכפשות שניהל נגדו סער, בפייסבוק
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט העליון, דחה השבוע את הערעור שהגיש פעיל הציבור סער גינזבורסקי על פסק דין בבית משפט המחוזי בו חויב לשלם לממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו 400,000 שקלים , בגין קמפיין שניהל נגדו בדף הפייסבוק שלו בעת שכנפו שימש כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה באשדוד.

בהרכב בית המשפט העליון ישבו השופטים ניר הנדל, נועם סולברג ואלכס שטיין שדחו את הערעור וציינו כי " חופש ביטוי אינו חוסם תביעות דיבה, אלא תורם לעיצוב הגבולות" הם מוסיפים וכותבים כי " כאן הפרסום עובר את הגבול המותר ולא מדובר במקרה גבולי" בהתייחסם להגנות שלקיומן טען גינזבורסקי בערעור כגון אמת דיברתי או תום לב " אין תחולה במקרה הזה" לגבי פסק הדין של השופטת אביגיל כהן אמרו כי הוא " בהיר וסדור מאוד ולא מצאנו בו כל טעות". בנוסף ל- 400,000 שקלים שנקבע שעל גינזבורסקי ישלם לכנפו הוא ישלם עוד 25,000 שקלים בגין הוצאות המשפט.

כזכור, בינואר 2018 נפסק כי בתביעת הדיבה של עו"ד כנפו, ישלם גינזבורסקי 300,000 שקלים ועוד 100,000 הוצאות .עו"ד כנפו תבע את גינזבורסקי על שורת פרסומים ברשת הפייסבוק שלא החהחמיאו מירו בלשון המעטה על תפקודו של כנפו ו בעירייה ובוועדת בניין ערים. כנפו תבע 2.6 מיליון שקלים, בטענה כי גינזבורסקי ניהל נגדו קמפיין מכפיש והציג אותו כמושחת בסוגיית מע"ר דרום, בתקופה בה כיהן כיו"ר הוועדה. בית המשפט קבע כי לא הוכח כי כנפו מושחת וכי גינזבורסקי פעל שלא בתום לב.

עורך דינו של כנפו , דרור ארד-אילון הגיב לאחר ההחלטה בעליון " בית המשפט העליון העביר מסר חד וברור, לפיו דמם של נבחרי ציבור אינו הפקר. אני מצר על כך שעד לרגע זה לא התקיימה לקיחת אחריות או התנצלות של גינזבורסקי, על קמפיין ההשמצות שניהל ותוצאותיו" גינזבורסקי הגיב : " שאלה יהיו הצרות בחיים שלי".

גינזבורסקי בתגובה: "שאלו יהיו הצרות שלי כל החיים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן