חופשה בקיץ – כל מה שחשוב לבדוק לפני

החופש הגדול התחיל והקיץ כבר מעבר לפינה, אז עכשיו הרגע לארגן את החופשה השנתית עם הילדים והמשפחה. אבל מה בודקים לפני שמזמינים חדרי אירוח ומה הופך בילוי סטנדרטי לחופשה מושלמת? כל התשובות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חופשה משפחתית בקיץ היא דרך מצוינת לצבור חוויות וזמן איכות משותף עם הילדים. היות והחופש הגדול מבתי הספר והגנים מתחיל כל שנה באותם תאריכים, הורים לילדים יכולים להקדיש זמן רב לתכנון של החופשה ולמחשבה על הפרטים הקטנים.

השאלה המתבקשת היא איפה ישנים כשיוצאים לחופש עם המשפחה. אז בגלל שהקיץ כבר כאן, אספנו עבורכם כמה טיפים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים חדרים:

1. סוג ואיכות המזרנים

השוואה בין בתי מלון ודירות AIRBNB באתרי אינטרנט מאפשרת לקבל מידע על המפרט של החדר. בתוך המפרט הזה, כדאי להתמקד בסוג ובאיכות המזרונים.

השאיפה היא לשמור על אותה רמת חיים גם כאשר יוצאים לחופש, לכן אסור להתפשר על התמיכה האורטופדית של מזרונים ועל התאמה שלהם לצרכים האישיים. בנוסף, אפשר לבדוק את המידות של המזרונים ולוודא שהן מתאימות למספר הנפשות ולדרישות המשפחה.

2. חיבור אינטרנט

חיבור אינטרנט WIFI תקין וחזק אולי נראה לכם כמו משהו שולי, אבל זה רק כי כנראה עוד לא הגעתם למקום שבו הוא לא קיים. אם אתם רוצים למנוע ויכוחים מהילדים ולשמור גם לכם את האפשרות להתעדכן בחדשות ובענייני עבודה, מומלץ לבדוק איזה חיבור אינטרנט יש במקום האירוח וכמה עולה להשתמש בו.

3. גישה וחניה עם רכב פרטי

ברוב היעדים שאליהם מגיעים הורים עם ילדים ניתן לטייל גם עם רכב פרטי. במידה ואתם מתכננים טיול קרוב באירופה או בארצות הברית, ודאו שיש ליד מקום האירוח שלכם חניה פרטית עם גישה נוחה.

קחו בחשבון שנוחות הגישה תשפיע גם על העמסת הציוד ואל תתביישו לשאול על המרחק לחדר. חוץ מזה, נסו לראות תמונות של החניה כדי לדעת האם היא מאובטחת.

4. בריכה, ספא ומתקני כושר

חשוב לבדוק האם יש במלון בריכה, ספא ומתקני כושר לימים שבהם אי אפשר לצאת החוצה בגלל החום או סתם כי רוצים להתפנק.

אם בחרתם לישון בדירות AIRBNB יוקרתיות, יכול להיות שתקבלו את אותם תנאים במרפסת או בחצר. גם פה, בדיקה מוקדמת מונעת עוגמת נפש ולפחות מאפשרת לכם לדעת על מה אתם משלמים.

5. קרבה למוקדי תיירות ואטרקציות

בסופו של דבר, מתחם האירוח אמור לשרת אותנו רק חלק מהיום. בכל שאר החופשה, נרצה להגיע ממנו בקלות אל מוקדי התיירות והאטרקציות ולכן זה נושא שכדאי לבדוק מראש.

את המרחק למוקדי התיירות והאטרקציות אפשר לבדוק באפליקציות מפות ובאינטרנט. כמו כן, ניתן לקרוא המלצות של אנשים שכבר בילו והתארחו במקום שאליו מתכננים להגיע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן