ד"ר יחיאל לסרי: "למען תושבי אשדוד ולדורות הבאים אני מוכן לספוג ביקורת, ואף איום לחיוב אישי"

באיגרת שהוציא ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לאור פרסום הדוח החמור של מבקר המדינה בנוגע לפרויקט התחבורה הוא כתב : "עובדות ועובדים יקרים. לצערנו, המבקר בחר לעשות ביקורת תוך כדי ביצוע השליש הראשון בלבד בפרויקט ובעיקר תוך שצוות הביקורת מתעלם מלמעלה מ10

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש עיריית אשדוד בפנייה לעוטבדי העירייה בנוגע לדו"ח החמור של מבקר המדינה על פרויקט התחבורה ו המליץ למשרד הפנים לחייב אותו ואת המנכ"ל באופן אישי:

 

לסרי ":17 רשויות התמודדו על הזכות לבצע את הפרויקט מתקציבי מדינת ישראל, ואנחנו זכינו. מטבע הדברים , מאחר ומדובר במגה פרויקט שכדוגמתו טרם בוצע בישראל, נדרשנו להתאמות תוך כדי ביצוע. כל ההתאמות והשינויים בוצעו בתיאום עם משרד התחבורה והאוצר. נלחמנו על השדרוגים הנדרשים בתכנון המקורי על מנת שתושבי אשדוד יקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

כשיצאנו לדרך, פחות משנתיים לפני הבחירות , ידעתי שאני לוקח בכך סיכון פוליטי. ידעתי שחברי האופוזיציה ישתמשו באי הנוחות הזמנית כדי לתקוף אותי, אבל גם הייתי משוכנע שאני חייב לקבל החלטה מנהיגותית לטובת הפיתוח של העיר והתאמת פתרונות התחבורה לבינוי של כ30,000 יחידות דיור לזוגות צעירים. והיום , כל מי שנוסע , רוכב על אופניים או הולך ברגל לאורך שדרות מנחם בגין והרצל , רואה את הכבישים החדישים , אמצעי הבטיחות שהותקנו, הפיתוח הסביבתי המרהיב, יודע שהיה שווה לסבול את תקופת העבודות כדי להגיע לתוצאה שהגענו.

אני קובע חד משמעית , מדינת ישראל היא הנושאת בהוצאות הפרויקט כולו ותושבי אשדוד יקבלו את הפרויקט ברמה הגבוהה ביותר.
למען תושבי אשדוד אותם אנו משרתים ביחד , ולמען הדורות הבאים של העיר, אני מוכן לספוג כל ביקורת, ואף את האיום חסר הבסיס העובדתי , המקצועי והמשפטי של חיוב אישי. ביחד איתכם עובדים יקרים, פעלנו ונמשיך לפעול במקצועיות , באחריות וביושר כשהאינטרס הציבורי של תושבי העיר בלבד לנגד עיננו. ולכן אנו נערכים להגיש עתירה לבג"צ כנגד הדו"ח ומסקנותיו. יחד עם זאת , אני משוכנע, שאם מבקר המדינה בעצמו יבחן את הסוגיה, על העובדות וההוכחות שנציג בפניו, תתייתר העתירה ומסקנות הדו"ח ישונו לחלוטין.

היום יותר מתמיד, חשוב לי להגיד לכם שאני גאה בפרויקט ,במסירות ובעבודה המקצועית של כל אחת ואחד מיכם כדי להשיג את מטרותיו, ובוודאי בתוצאה אליה הגענו עד כה. במשך כמעט 3 שנים, עובדי עירייה רבים לקחו חלק בקידום הפרויקט , תוך ראיית טובת התושבים והפיתוח העירוני לנגד עיניהם . ואכן , הצלחנו להחליף את כל התשתיות התת קרקעיות , חשמל , תקשורת , ביוב וצנרת מים בת 60 שנה מאזבסט!!! , התקנו רשת מצלמות לבטיחות התושבים וכמובן שדרגנו וחידשנו כבישים , מדרכות , תחנות אוטובוס חכמות , שבילי אופניים ושבילי הליכה והיד עוד נטויה. בחודשים הקרובים נשלים את רחוב ז'בוטינסקי ואת הפעלת תכנית קווי הנסיעה החדשים באוטובוסים החשמליים, ובשלב הבא את החלק בתוך השכונות המזרחיות, ולמעשה הצלנו את עתיד התחבורה בעיר, שללא הפרוייקט היתה קורסת בעתיד הנראה לעין. .
הפרויקט זוכה לשבחים מכל גורמי המקצוע בתחום ,הצגנו אותו בכנס ערים חכמות בברצלונה והוא מעורר עניין בינלאומי . אני יודע שאנחנו בדרך הנכונה לפתרון צופה פני עתיד לפיתוח והגידול העירוני הצפוי בעשור הקרוב, כל מי שחי באשדוד ורואה את קפיצת המדרגה האדירה שעשתה העיר בכל תחומי החיים – בפיתוח ובינוי, בתרבות ואירועים, בחינוך ורווחה, בתיירות ובספורט ובעוד מאות מיזמים – יודע כי יש לנו את כל הכלים והמיומנויות להתמודד על מיזמים מורכבים וכבר עתה ניתן לראות כי אשדוד לא רק שתעמוד במיזם התחבורה אלא תהפוך למודל חיקוי עבור כל ערי ישראל.
לא נותר לי אלא להודות לכל אחת ואחד מכם על השותפות והתמיכה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן