חסן נגד בלומנטל: יו"ר הוועד בנמל לשעבר תובע את מנכ"ל הנמל לשעבר

יו"ר ועד נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן הגיש תביעת דיבה בגין לשון הרע נגד מנכ"ל נמל אשדוד לשעבר יצחק בלומנטל ונגד עיתון ׳דה מרקר׳. חסן טען כי בכתבה ב׳דה מרקר׳ פרסם בלומנטל מידע שקרי וזדוני, לכאורה. סכום התביעה: כחצי מיליון שקלים

צילום: איליה מילנקוב, ׳הארץ׳
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אלון חסן, הגיש כתב אישום בסך חצי מיליון שקלים, בגין לשון הרע נגד מנכ״ל נמל אשדוד יצחק בלומנטל וכן כנגד עיתון ״דה-מרקר״ והכתבת טלי חירותי-סובר. כתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך הדין חן הולנדר.

מכתב התביעה עולה כי חסן לשעבר נציג ויו"ר ועד עובדי נמל אשדוד בסקטור ציוד מכני טוען כי פורסמה עליו כתבה בעיתון "דה מרקר" מיום 10.3.19 תחת הכותרת "מאז כניסתה היה מתח גדול, היא צעקה עלי בישיבות וטענה שאני חותר תחתיה” ואשר בה התראיין בלומנטל בנושאים שונים הקשורים לנמל.

חסן טוען בכתב התביעה כי בלומנטל מסר פרטי מידע שקריים, זדוניים ומוטעים לכאורה כנגד אלון חסן. בתביעה נטען כי הדברים נאמרו, לכאורה, במטרה לצייר את חסן כמי שניצל את מעמדו ותפקידו כיו״ר ועד העובדים וכמי שפגע במנכ״ל הנמל וגרם לו לעזוב את הנמל.

כן נטען כי "דברים אלו נאמרו ופורסמו על ידי בלומנטל כאשר ידוע לו בבירור בשעת פרסום הדברים כי מדובר בשקרים גסים, שכן הדברים לא היו ולא נבראו ועובדת היותם שקריים קיבלה בעבר ביטוי נרחב במסגרת ההליכים השונים שניהל בלומנטל כנגד נמל אשדוד בבית הדין לעבודה, ואשר מהם עולה בבירור כי אלון חסן מעולם לא היה קשור בשום דרך לבעיותיו של בלומנטל עם נמל אשדוד וממילא גם לא היה הסיבה או הגורם לעזיבתו".

5679557957

(צילום: יניב וקנין)

עוד טוען חסן כי במסגרת הכתבה אמר לכאורה בלומנטל כי "ב- 2010 כסמנכ"ל משאבי אנוש, ניהלתי מאבקים נגד אלון חסן ואביו, פוטרתי באמתלה של ' שינוי מבנה ארגוני' וחזרתי לחברה כמנצח ב- 2013 אחרי שפוציתי בסכום גדול מאוד. זמן קצר לאחר מכן מוניתי למנכ"ל".

חסן טוען כי מדובר בפרסום שקרי לחלוטין "של דברים שלא היו ולא נבראו" ואשר נאמרו לכאורה על ידי בלומנטל ופורסמו על ידי העיתון והכתבת שלא כדין ובניגוד גמור לאמת" . כן נטען כי הכתבה פורסמה בשעה שאלון חסן ממתין לקבל פסק דין מבית המשפט העליון בערעור שהגישה המדינה על חלק מהזיכויי בדין בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בערב פסח 2018.

במכתב התשובה למכתב ההתראה שנשלח לבלומנטל, נכתב על ידי עורך דינו עו״ד ירון קוסטליץ, כי הדברים כלל לא נאמרו על ידי בלומנטל וכן ממילא דין הנטען במכתב להידחות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן