חלם בעיריית אשדוד: בשל עבודות בנייה נותק זרם החשמל לגן ילדים

בשל עבודות תמ"א 38 נותק זרם החשמל לגן וההורים פנו לעירייה בבקשה לחבר את הגנים לגנרטור, אך לא נענו. התוצאה: 70 ילדים נותרו ללא חשמל ביום חם מאוד וללא מזגן. ההורים: "חברת חשמל דאגה לגנרטור אבל העירייה סירבה לחבר את הגן"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הורים של שני גני "ישי" ברובע ח', קיבלו לפני כשבוע הודעה כי בשל עבודות תמ"א 38 ינותקו שני הגנים מחשמל ביום שני 17.6.19. "פנינו לעירייה לבקש שישימו גנרטור כי אי אפשר להשאיר 70 ילדים יום שלם בלי חשמל. זה אומר בלי מזגן, בלי קולר של מים קרים, בלי אפשרות לשמוע מוסיקה”, מספרים הורים. "אבל העבירו אותנו מאחד לשני והילדים נותרו בלי חשמל. היום חם וזה בלתי נסבל לילדים קטנים".

אם אחרת פרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה וכך היא כותבת: "פוסט ייאוש ופריקה. הגן של הילדים שלי ממוקם ברובע ח' . יש כאן עבודות תמ"א היום מחברים את הבניין לחשמל. ולנו הודיעו שלא יהיה חשמל בגן משעה 09:00 בבוקר עד 18:00 בערב. משבוע שעבר פנינו לעירייה במציאת פתרון. חברת חשמל דאגה לגנרטור אבל העירייה סירבה לחבר את הגן ( מדובר בשני גנים צמודים 70 ילדים ) תגובת מחלקת גנים תדרכנו את הגננות. אז מה לעשות ש50 הורים לא יכולים לקחת יום חופש מהעבודה ונאלצים לשלוח את הילדים לגן".

לדברי אם לילד בגן : "זה לא הפסקת חשמל בשל תקלה אלא היה ידוע מראש ומתוכננת. ידעו שזה ישבית שני גנים. יכלו למצוא פיתרון כמו לבצע את העבודה בשעות שהגן סגור או לחבר לגנירטור. אבל השאירו 70 ילדים קטנים בלי חשמל. רק בערך בשעה 15:00 חזר החשמל ולצהרון היה גן. חשוב לי לציין שהגננות השתדלו להקל על הילדים כמה שניתן".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן