פרויקט כריך לכל תלמיד: "רבע מהילדים באשדוד – רעבים"

מישל ביטון עובד נמל ופעיל חברתי יוצא בקריאה לקברניטי העיר לצאת בפרויקט חדש לטובת תלמידים עניים: 'כריך לכל תלמיד'. "מדובר בפרויקט חשוב ואין לי ספק שאם ירצו ימצאו את התקציב לכך" הוא אומר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אשדוד נחשבת כאחת הערים העניות בארץ. כרבע מהילדים רעבים ורבים מגיעים לבית הספר בלי כריך" אומר מישל ביטון, שכיהן כיו"ר ועד בנמל ופעיל חברתי, היוצא בקריאה לכל הגורמים בעיר ליזום פרויקט בו יקבלו כל התלמידים כריך בבית הספר. "חינוך מתחיל מהבטן. ילד רעב לא יכול להתרכז בלימודים. אני רואה כמה כסף הולך על פסטיבלים וכנסים וחנוכת לשכה וחושב שצריך למצוא את התקציב לפרויקט החשוב הזה. למצוא מאיפה אפשר לקצץ ולהעביר את הכסף לפרויקט כריך לכל תלמיד. אני מתכוון שכולם יקבלו כריך, כל התלמידים כדי לא להביך את אלו שאין להוריהם את הכסף לשלוח את ילדם עם כריך לכיתה".

ביטון העלה על כך פוסט בדף הפייסבוק שלו וקיבל תגובות אהדה מהורים רבים. בין התגובות היו כאלו שסיפרו על הקיוסקים בבתי הספר וגם על המצב בו ילד שאין לו כסף מסתכל על חברו כשהוא קונה כריך ואוכל " בעבר היו מספקים אוכל לתלמידים כיום לא כל הילדים זוכים לאכול. ואסור שזה יקרה. ילד רעב לא יכול להגיע להישגים, הוא אומר.

גם יעקב לוי, המנהל המיתולוגי של מקיף ה' דוגל בפרויקט הזנה לכלל התלמידים. אבל הוא סבור כי צריך לספק ארוחה מזינה לתלמידים " היום כבר לא צריך אולם לחדר אוכל ומטבח בכל בית ספר ניתן לקבל ארוחות ארוזות במחיר מוזל, שיתנו מענה מבחינת תזונה נכונה לכל תלמיד, ושהתלמידים יאכלו את הארוחה ביחד בכיתה" הוא אומר ומדגיש כי ארוחה כזו גם תסייע ללמד תזונה נכונה את התלמידים וגם אף ילד לא יישאר רעב " יש לא מעט ילדים מתחת לקו העוני שמגיעים לבית הספר ללא כריך וללא ארוחה. כריך לא מספיק, אני מתכוון לארוחה חמה לכל התלמידים העירייה יכולה להיות מובילה בארץ וזה יהיה לכבודה. אנחנו יכולים להיות נחשונים בזה. אני מדגיש ארוחה לכלל התלמידים, כדי לא להבליט ולצבוע את התלמידים שיותר זקוקים לארוחה. זה מגבש שכל הילדים יושבים יחד בכיתה ואוכלים, וגם מלמד מהי תזונה נכונה ובריאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן