בת 14 הוטרדה על ידי גבר בסמוך לביתה

הגבר פנה אליה כשהוא יודע את שמה וביקש להכיר אותה וכשאמרה לו שהיא בת 14 ניסה לכפות עליה להישאר. היא אזרה אומץ נמלטה והזעיקה את הוריה ואת המשטרה שלכדה אותו. אם הנערה: "גאה בבת שלי על האומץ שהפגינה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נערה בת 14 מאשדוד הוטרדה השבוע בשעה שחזרה לביתה בסביבות 21:00 מחברתה. גבר ניגש אליה וביקש "להכיר אותה" היא אמרה לו שהיא בת 14, אך לטענתה הבחור ניסה לכפות עליה להישאר איתו. הנערה גילתה תושייה והציעה שיחליפו מספרי טלפון והבטיחה להיות בקשר. היא נכנסה לפיצרייה סמוכה לביתה והזעיקה את הוריה.

למחרת הגישה הנערה עם הוריה תלונה במשטרה. בעודה בתחנת המשטרה התקשר הגבר וביקש להתנצל, אמר שהוא בתחנה המרכזית ומתכוון לצאת מאשדוד. אביה של הנערה, ביקש ממנו לחכות ואמר שיגיע עם בתו כדי שהוא יתנצל בפניה. לתחנה הגיעו שוטרים שהמתינו במקום, וכשהנערה זיהתה את החשוד וניגשה אליו עם אביה, הוא נעצר על ידי השוטרים.

אמא של הנערה סיפרה על מה שעברה בתה: "הבת שלי מתקשרת אלי ומבקשת שאגיע מהר, שהיא מחכה לי בפיצה השכונתית ושהם שומרים עליה שם עד שאגיע. אני מזרזת את בעלי, מריצה בראש כל תרחיש אפשרי ומגיעה לנסיכה שלי. היא הייתה קצת נסערת, קצת מבולבלת, אבל הצליחה לספר לי את מה שקרה. בדרכה חזרה הביתה מחברה, עצר אותה בחור בכניסה לבניין וקרא לה בשמה. היא הסתובבה והוא אמר לה "אני יודע שאת גרה כאן בבניין ושאת לומדת ב-****, ואני רוצה להכיר אותך. היא אמרה לו שאין לו מה להכיר אותה, היא רק בת 14! (והוא מעל גיל 30!). היא רצתה ללכת אבל הוא לחץ והתעקש ותפס אותה ביד, וכשהיא הבינה שהתנגדות לא תעזור כאן, היא אמרה לו 'אוקיי, אני אתן לך את הטלפון שלי ואתה תביא לי את שלך ונדבר אחר כך וניפגש. הוא הסכים והיא נתנה לו את מספר הטלפון של בעלי (לא את שלה) ולקחה ממנו את מספר הטלפון שלו כדי שנוכל לאתר אותו. הוא הלך אחריה אז היא לא נכנסה לבניין, היא ידעה ששם הוא עלול לתקוף אותה ולכן הלכה לפיצה שמתחת לבניין. בעלי התקשר למספר שהוא נתן, הוא ענה ומיד הבנו שמדובר בערבי. הוא פחד ואמר שלא עשה לה כלום".

הבת: ״ואם הוא יבוא לתקוף אותי״?

עוד באותו ערב הם הגיעו למשטרה להגיש תלונה. האם מספרת שהבת לא נרדמה. "הפחד שלה להירדם והשאלות ששאלה 'איך הוא ידע את השם שלי?', 'איך הוא יודע איפה אני גרה ואיפה אני לומדת?',' ואם הוא יבוא לתקוף אותי?' 'כמה זמן הוא עוקב אחרי?' גם אני לא הצלחתי להירדם". למחרת המשיכו הנערה עם הוריה להגיש עדות במשטרה. "מיד שהגענו לתחנה הבחור יצר קשר וביקש סליחה על מה שעשה אתמול לבת שלי ואמר שהוא בתחנה המרכזית ומתכוון לנסוע מאשדוד. בעלי דרש ממנו לחכות שם ואמר שהוא רוצה לבוא עם הילדה כדי שהוא יתנצל בפניה. תוך דקות בודדות נערך מבצע ללכידתו. תיאמנו איתו שימתין בכניסה לתחנה. לשם הגיעו לפנינו שוטרים שחלקם בבגדים אזרחים וחלקם במדים והסתתרו ברחבי התחנה. כאשר היו ממוקמים הם הודיעו לנו לצאת לכיוון. מיד כשהגענו הילדה זיהתה את הבחור והיא ובעלי יצאו מהרכב תוך שאני מעדכנת את השוטר ותוך אלפית השנייה ולפני שהספיק להגיד מילה הם זינקו עליו ואזקו אותו"

האם מספרת שרק לאחר שהבחור נעצר, הבת נרגעה ואפילו חזרה לבית הספר. "אני גאה בבת שלי על האומץ שהפגינה. מסתבר שכל השיחות שלי עם הילדים על מצבים כאלה עזרו". לדבריה, מסתבר שהבחור כבן 30 לא ערבי אבל בעל חזות כהה עם זקן. "הוא לא מאשדוד יש לו פה משפחה גרושתו וילדיו והוא הגיע לביקור" היא מספרת ומבקשת להודות למשטרה " תוך חצי שעה מרגע השיחה שהתקבלה מהבחור בעת שהיינו בתחנה הוא כבר היה עצור אחרי מבצע שהיה כאילו לקוח מסרט. תודה על המקצועיות והמהירות”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן