נוח בחוץ, קשה בבית

פורסם לוח משחקי ליגת העל לעונת המשחקים 2019-20. מ.ס אשדוד תפתח בחוץ מול הפועל חדרה. התסיים את הסיבוב מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. באשדוד ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. שני שחקנים זרים בני 19 מגאנה חתמו בקבוצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת העל, הנקראת מעתה ובשלוש העונות הקרובות, ה'ליגה לבורסה לניירות ערך', תצא לדרך בתאריך ה-24/8/19. על פי הלוח שפורסם, תפתח מ.ס אשדוד את משחקיה בסדרת משחקי חוץ נוחים, לצד משחקי בית קשים, מול קבוצות עם יומרות של צמרת. במחזור הראשון יפגשו החניכים של רוני אוואט ומשה אוחיון, את הפועל חדרה במשחק חוץ, שיערך ככל הנראה באיצטדיון בנתניה.

שבוע לאחר מכן, תגיע קבוצת הפועל ת"א, עם מאמנה החדש ניסו אביטן ואולי עם יואב ג'ראפי בשער, לאיצטדיון הי'א למשחק מעניין מול מ.ס אשדוד. בימים כתיקונם רבות צופים מאשדוד היו מגיעים למשחק, אך הצפי הוא לבודדים ביציעים המקומיים במשחק הבית הראשון של מ.ס (הלוואי ונתבדה) ואלפים אדומים ביציעי החוץ. במחזור השלישי שיתקיים לאחר פגרת נבחרות, תארח מ.ס אשדוד במשחק בית נוסף את הפועל באר שבע, למשחק שאחריו, נוכל לקבל רמז דק, על עתידם של אוואט ואוחיון. במחזור הרביעי שיתקיים שבוע לאחר מכן, תצא אשדוד למשחק חוץ נגד הפועל רעננה, שכרגע לא ברור איפה יערך.

במחזור החמישי תגיע לאיצטדיון הי'א הקבוצה שהפסידה שם במחזור האחרון של העונה שחלפה, הלוא היא הפועל חיפה, שלבטח תגיע מוכנה יותר למשחק הזה. לאחר מכן תצא אשדוד לקרית שמונה של מסאי דגו והמגן אמיר בן שמעון, ובמחזור השביעי תגיע לעיר אלופת המדינה, מכבי ת"א, על שלל כוכביה. לאחר מכן תשחק אשדוד באיצטדיון בנתניה מול מכבי המקומית ובשבוע שאחרי, תארח את הקבוצה המפתיעה, 'סקצית' נס ציונה, אותה מאמן עמיר תורג'מן, החלוץ האשדודי האגדי.

במחזור העשירי שיתקיים בתאריך ה-9/11/19 תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ נגד מחזיקת הגביע, בני יהודה ת"א, שלא ברור כרגע, האם איצטדיון 'בלומפילד' יהיה מוכן עד למועד האמור. המחזור ה-11 יערך כשלושה שבועות לאחר מכן ובמסגרתו תארח מ.ס את הפועל כפ"ס, כנראה לקרב תחתית לוהט. את הסיבוב תסיים מ.ס בשני משחקים נגד קבוצות מושכות קהל. במחזור ה-12 שיתקיים באמצע השבוע, תצא מ.ס ל'סמי עופר' למפגש מול מכבי חיפה וכמה ימים לאחר מכן בית"ר ירושלים תגיע לאשדוד, למשחק שיסגור את הסיבוב הראשון.

שלב ההכנות

בשבוע שעבר הנהלת הקבוצה הודיעה על החתמת שני שחקנים זרים בני 19, ילידי גאנה והגיעו מקבוצת פ.צ 'דרימס'. מדובר בבלם נבחרת גאנה הצעירה, מונטרי קמהאני והקשר סמואל אלאבי, ששוויו על פי אתר 'טרנספר-מארק' הוא 50 אלף יורו. גם השוער בן ה-26 רון שושן, שעמד בין הקורות של קבוצת הפועל עפולה בעונה החולפת, סגר את תנאיו בקבוצה. השוער אמור להתחרות עם גיא משפתי על אפודת השוער הראשון העונה, בהנחה ויואב ג'ראפי לא ימשיך.

בקבוצה ערכו החל מהשבוע שעבר, אימוני מבחן לשחקנים מליגות א' וב'. במבחנים נטל חלק פעיל, היועץ לאקדמיה לכדורגל של מ.ס, אייל לחמן, שאמור להמליץ על שחקנים לקבוצה. באימונים המדוברים גם נכחו נציגי קבוצת האדומים אשדוד עמוס וזאנה ויאיר אזולאי. בקבוצה יחליטו בימים הקרובים האם לתת צ'אנס לשחקן מהליגות הנמוכות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן