החיים באדום

לאחר ימים רבים של ספקולציות, יש מאמן חדש לאדומים אשדוד. חיים לוי, שחקן העבר והמאמן הותיק קיבל את ההודעה על מינויו כמאמן ראשי לעונה הקרובה. קשר ובלם על סף חתימה בקבוצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר חרושת שמועות ושמות רבים של מאמנים שנקשרו באדומים אשדוד. משי מאור מהיריבה העירונית שמצדו דחה את השמועה, דרך עומר פרץ שעשה עונה יפה בהכח עמידר ר"ג ורוני אוואט, שהספיק לחתום במ.ס אשדוד ועד יובל נעים, שפוטר בעונה שעברה מאותה מ.ס, לאחר 10 משחקי ליגה.

הנהלת האדומים החליטה לשים את הז'יטון שלה על המאמן חיים לוי בן ה-61. לוי אימן בשנים האחרונות קבוצות בליגות הנמוכות ברחבי הארץ, כמו הפועל אום אל פאחם, מגדל העמק, עירוני קרית אתא, מכבי קרית גת, הפועל הרצליה, עירוני כפר יונה, הפועל בית שאן ועוד. בחלק מהעונה שעברה אימן בהפועל עכו והיה שותף להישארות שלה בליגה הלאומית, כולל ניצחון בגמר פלייאוף העליה/הישארות מול מכבי הרצליה. למרות ההישג, בהנהלת עכו החליטו לא להמשיך את ההתקשרות עם לוי וכך נסללה הדרך של המאמן הותיק לאדומים אשדוד.

דובר הקבוצה אמר בקשר למינוי: "בשעה טובה אנחנו שמחים לצאת לדרך. עמדת המאמן הייתה חשובה לנו מאוד ולכן לא מיהרנו בנושא עד שכל הנושאים החשובים לצוות המקצועי וההנהלתי יהיו סגורים. חיים לוי איש יקר ובן-אדם גדול לפני הכל וזה הדבר החשוב ביותר לפני הכל. חיים איש מקצוע ובעל ניסיון רב של המון שנים והוא מביא איתו רעב ורצון עז לתת לקבוצה את הכלים הנדרשים להצלחתה."

עם הגעת חיים לוי, בקבוצה סימנו שני שחקנים כמועמדים להיות חלק מהסגל בעונה הקרובה. מדובר בבלם מכבי יפו בעונה החולפת פיליפ חאיכ בן ה-25 והקשר אדי אדרי. חאיכ גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א והוא אמור לחזק את החלק האחורי של האדומים, שהיה בינוני בעונה שעברה. אדרי שיהיה באוגוסט בן 24, שיחק בעונה שהסתיימה בעירוני קרית גת, מליגה א' דרום והבקיע לזכותה חמישה שערים.

פתחו יומנים

קבוצות ליגה א' דרום יוכלו לבצע רישום שחקנים עד לתאריך ה-8/8/19 וזה אומר שיש מספיק זמן להתחזק ולבנות את הסגל בסבלנות ובתבונה. המשחק הראשון הרשמי לעונת המשחקים 2019-20 יתקיים ב-6/9/19 והוא יהיה במסגרת סיבוב ה' של גביע המדינה. שבוע לאחר מכן, יתקיים המחזור הראשון לעונה החדשה והמסקרנת שמתקרבת. קהילת חובבי הכדורגל בעיר כבר לא יכולה לחכות לכך. הדמיון עובד שעות נוספות, כשחושבים על צמד משחקי הדרבי ובצד האדום, מצפים לכך בכיליון עיניים והם לבטח ירצו לשלוט בעיר. יהיה מעניין.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן