ד"ר לחמני: "מדוע מחירי הגלידות בחנויות החופיקס בחופי אשדוד יקרים ולמה אין מספיק ציוד חופים"

כמה עולה גלידה במסגרת מיזם חופיקס העירוני בחופי הים? יו"ר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני טוען כי המחירים של הגלידות בחנויות החופיקס יקרים: "תלונות רבות מגיעות מתושבי העיר על הפקעת מחירים – למשל, גלידה ב-15 שקלים, בחנויות החופיקס בחוף הים ובנוסף מחסור ממשי בהשכ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר אלי לחמני, יו"ר האופוזיציה הגיש  שאילתא בנושא לראש העיר בכדי להבין מדוע אי אפשר לקבל את השירותים הללו במחירים סבירים. "בשם השקיפות, אשתף אתכם כי ביקשתי לדעת האם הפעלת החופיקס הועברה לגורם פרטי? האם הקניית זכות ההפעלה נעשתה בדרך מכרז פומבי? באם נעשתה בדרך של מכרז מה היו תנאי המכרז? האם קיים פיקוח של הרשות על המחירים והמוצרים שנמכרים בחנויות אלו והאם קיימת התחייבות כלשהי או הגבלה על הזכיין לכמות מוצרים או שירותים שעליו לספק לרבות הגבלת המחירים. 

אני מניח שלעירייה הפתרונות ומקווה שיתנו את התשובות בישיבת מועצה הקרובה. לא ייתכן שיגבו מתושבי העיר מחירים כה גבוהים בפרויקט חברתי שנועד להוזיל את מחיר הבילוי בחופי הים בעיר".

מהעירייה נמסרו נתונים שונים. "החופיקס מתחיל רק היום  2 שח כיסא 2 שמשייה 2 שולחן ויש את הקיוסק בחוף טו הגילדה הכי יקרה הוא 7 שח מגנום ל וכ"

 

בגובה מסר ד"ר לחמני :"קיבלתי המוןם תלונות על כך מתושבים ואני שמח שבעקבות ההתערבות שלי יהיו שינויים. בכל מקרה אמשיך לעקוב"

העיקר שיהיה קיץ מהנה

ו

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן